شناسهٔ خبر: 51774472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار فدوی:

فرمانده تروریست‌های آمریکا چندین بار به شکست اعتراف کرده‌ / استعداد مردم کشور را بالاترین سطح می‌رساند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی درس داشته و برای ما راه و روش مشخص می‌کند، باید به صورت عملیاتی مکتب سردار سلیمانی را اجرا کنیم، گفت: فرصت دولت انقلابی و هماهنگی قوا باید زمینه ساز رفع مشکلات مردم شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و مراسم اجتماع مدافعان حرم استان مازندران در لشکر ۲۵ کربلای مازندران، اظهار کرد: شهدا بهترین انتخاب زندگی دنیوی را انجام داده و خداوند با شهادت، آن‌ها را به مقام بزرگی رسانده است.

وی با اشاره به نقش مردم شمال کشور در شکل‌گیری و کمک به تشکیل سپاه پاسداران، گفت: در همه عملیات‌ها لشکر ۲۵ کربلا حماسه آفریده‌اند و وقتی ماموریتی به این لشکر در دوران دفاع مقدس واگذار می‌شد این اطمینان خاطر وجود داشت که ماموریت به نحو احسن به سرانجام می‌رسید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: در سالروز گرامیداشت شهید سلیمانی قرار داریم، خبیث‌ترین افراد عالم دستور دادند و افراد خبیث‌تر از آن‌ها این عملیات را اجرا کردند، دست انتقام خداوند از بین دلدادگان انقلاب اسلامی ایران بیرون آمده و آن‌ها را به درک واصل می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب نتوانستند بر جبهه حق انقلاب اسلامی یک پیروزی به دست بیاروند به این دلیل که دلدادگان جمهوری اسلامی مانند سردار سلیمانی به تکالیف خودشان به خوبی عمل کردند و اراده خداوند در حمایت از جبهه حق شکل گرفته است.

فدوی یادآور شد: از روز اول انقلاب اسلامی دشمنان به صورت مسلحانه به کشور ما حمله کردند و این روند همچنان ادامه پیدا کرده است، آن‌ها فکر می‌کردند که با حرکت کور می‌توانند بر انقلاب اسلامی پیروزی شوند.

وی اضافه کرد: روند مبارزه با انقلاب اسلامی توسط آمریکا در مقاطع مختلف ادامه پیدا کرد، در دفاع مقدس نه تنها صدام بلکه خود آمریکا وارد جنگ با کشور ما شده است در نبرد دریایی قایق‌های تندرو دریایی ایران ناو‌های آمریکایی را زمینگیر کرده بودند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران کشور، یادآور شد: آمریکا نه تنها در ایران بلکه در نقاطی که دلدادگان انقلاب اسلامی فعالیت داشتند کمترین موفقیتی کسب نکرد، پرونده آمریکا در یمن، سوریه، لبنان، عراق و افغانستان نشان از شکست سنگین این کشور دارد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، گفت: توانمندی و استعداد مردم ایران می‌تواند کشور را در بالاترین سطح برساند، در یک ماه گذشته فرمانده تروریست‌های آمریکا چندین بار اعلام کرده که در شکست واضحی قرار گرفتند و ایران برتری هوایی آمریکا را زیر سوال برده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: فرصت دولت انقلابی و هماهنگی قوا باید زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم شود.

وی ادامه داد: مکتب سردار سلیمانی درس داشته و برای ما راه و روش مشخص می‌کند، باید به صورت عملیاتی مکتب سردار سلیمانی را اجرا کنیم.

در ادامه سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، اظهار کرد: زحمات زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی ایران در حوزه دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران کشیده شده است.

وی گفت: امروز امنیت، آسایش و اقتدار را به برکت حضور رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی ایران داریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، خاطر نشان کرد: لشکر ۲۵ کربلا نقش اثرگذاری در دفاع مقدس و دفاع از حرم داشت و رشادت‌های رزمندگان در جای جای تاریخ ثبت شده است.

وی اضافه کرد: حضور مقتدرانه رزمندگان این لشکر افتخاری برای مردم استان و کشور است و امروز مردم استان مازندران و کشور به این دلاور مردان افتخار می‌کنند.

نظر شما