شناسهٔ خبر: 51254885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد مشهد:

دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است / لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان

همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو نشست صمیمی نهاد‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد مشهد در نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه که به مناسبت روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد، در خصوص مسائل مالی تشکل‌ها اظهار کرد: بخشی از مسائل مالی موجود، ناشی از بروکراسی فضای دانشگاه است و در جهت حذف آن‌ها اقداماتی انجام شده که اثر بخشی آن نیازمند زمان است و در تمامی امور باید صرفه اقتصادی دانشگاه در نظر گرفته شود.

مرادی در خصوص رو برویی مسائل مالی دانشگاه با نهاد‌های نظارتی افزود: برقراری تعامل تشکل‌های دانشجویی با امور مالی و حوزه ممیزی اسناد باعث رفع سوء تفاهمات می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به گزینش اساتید برای تدریس در دانشگاه تصریح کرد: کلیه اساتید با نظارت و گزینش استخدام شده اند و فعالیت‌های آنان رصد می‌شود، ولی، با توجه به حضور ۳۰ هزار دانشجو و برگزاری تعداد زیادی کلاس مجازی امکان نظارت از نزدیک وجود ندارد و با اساتید غیر ارزشی برخورد خواهد شد.

وی در خصوص تعامل مسئولین و دانشجویان گفت: توجه به نقطه نظرات دانشجویان در فرایند دانشگاه و عملکرد اساتید جزء سیاست مدیریتی است.

مرادی با اشاره به منافع مالی دانشگاه آزاد و وجود برخی مشکلات سامانه آموزشیار خاطر نشان کرد: سامانه آموزشیار به علت عدم وابستگی به اشخاص و حفظ استقلال دانشگاه از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری می‌کند و طی نشست‌های بسیاری برخی از مشکلات این سامانه اصلاح شده است.

وی با بیان ظرفیت‌های فناوری موجود در دانشگاه آزاد مشهد گفت: امکان ادامه طراحی زیر ساخت‌های سامانه آموزشیار در واحد مشهد فراهم است.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به ظرفیت‌های دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه خانه دانشجویان است، باید تمامی ظرفیت دانشجویان برای مشکلات دانشگاه به کار گرفته شود و دانشجویان باید به فضای شهری هم نفوذ پیدا کنند.

وی در پایان در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات خاطر نشان کرد: تا پایان هفته جاری نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اعلام خواهد شد.

در این جلسه، نمایندگان نهاد‌ها، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

گفتنی است، حضور خادمان بارگاه رضوی در روز دانشجو در این جلسه، از جمله برنامه هایی بود که مورد استقبال دانشجویان و مسئولین دانشگاه قرار گرفت.

آماده///// دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است/ لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان

نظر شما