شناسهٔ خبر: 5122558 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

زوج سينمايي و فوتبالي در تلويزيون+ عکس

صاحب‌خبر -

فقيهه سلطاني بازيگر سينما و تلويزيون و جلال اميديان بازيكن اسبق فوتبال اصفهان كه به تازگي با هم ازدواج كرده اند ، شب گذشته در برنامه خوبي از خودتونه از زندگي مشترك گفتند.
به گزارش ایسکانیوز، فقيه سلطاني درباره اين ازدواج گفت : شخصا اهل ورزش هستم و به ورزشكارها احترام مي گذارم البته به غير از فوتبال. درباره اخلاق خوب آقاي اميديان هم زياد شنيده بودم .


16
جلال اميديان نيز در پاسخ به اين سوال شهرام شكيبا كه آيا به بازيگري علاقه داريد ، گفت: علاقه ندارم اما تلاش مي كنم مشوق همسرم باشم و به همين دليل فعلا من در اصفهان هستم و خانم سلطاني در تهران تا به كارشان ادامه دهند و اين 20 سال زحمتشان در عرصه بازيگري از بين نرود.
فقيه سلطاني طي يادداشتي اعلام كرده بود كسي كه باعث شد روي گل تنهايي رو ببوسم و كنار بگذارم همسرم است . او در اين باره تصريح كرد: من تنهايي ام را خيلي دوست دارم اما فكر مي كنم آقاي اميديان كسي است كه مي تواند جايگزين تنهايي من شود و الان او را از تنهايي ام بيشتر دوست دارم.

15
در ادامه برنامه اميديان نيز در پاسخ به سوال شهرام شكيبا كه در حال حاضر چه مي كنيد، گفت: كارت مربيگري ام را گرفته ام . در اصفهان تنيس هم كار مي كنم . دو سال كنار آقاي فرهاد كاظمي بودم و اگر خدا بخواهد امسال نيز تيم خواهم داشت.
سلطاني نيز درباره كار جديدش گفت: از 26 اين ماه در پرديس سينمايي كوروش كارگرداني اجراخواني پابرهنه در پارك نوشته نيل سايمون و ترجمه شهرام زرگر را خواهم داشت.

14
شهرام شكيبا سوالي نيز درباره اينكه چقدر علاقمند به كار مشترك هستيد، پرسيد و سلطاني نيز در پاسخ گفت: اتفاق فكر كرديم كه يك آموزشگاه بازيگري در اصفهان راه اندازي كنيم خصوصا كه مردم اصفهان علاقمند اين موضوع هستند.

نظر شما