شناسهٔ خبر: 51071753 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد

بخش تبلیغات بخش تبلیغات

صاحب‌خبر -

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰، منتشر شد. این گزارش به عملکرد این نوع از تبلیغات در نیمه اول سال ۱۴۰۰ می‌پردازد و همچنین اطلاعاتی در مورد انواع تبلیغات در اپ‌استور مایکت و همکاری آژانس مگنت با این اپ‌استور در اختیار شما قرار خواهد داد.

تبلیغات در اپ‌استور، به شما این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌تان را در بخش‌های مختلف اپ‌استور به نمایش بگذارید و عملکرد آن‌ها را مدیریت کنید. تبلیغات در جست‌وجو و سایر انواع تبلیغات در اپ‌استور مایکت به شما کمک می‌کند تا حضور خود را در این اپ‌استور بیشتر کنید.

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت را دانلود کنید.

مایکت، اپ‌استور ایرانی با بیش از ۲۸ میلیون نصب

اپ‌استور مایکت یکی از اپ‌استورهای شناخته شده برای کاربران ایرانی است که از طریق آن به بسیاری از برنامه‌ها، اپ‌ها و بازی‌های مورد نظر خود دسترسی دارند. تاکنون ۳۵۰ هزار بازی و برنامه از طریق اپ‌استور مایکت در اختیار کاربران قرار داده شده است و در حال حاضر ۲۸ میلیون نفر این اپ‌استور را روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند. به صورت ماهانه ۱۰ میلیون نفر به اپ‌استور مایکت مراجعه کرده و فرایند دانلود یا آپدیت اپلیکیشن خود را از طریق این اپ استور انجام می‌دهند؛ میزان جستجویی که به صورت ماهانه در مایکت انجام می‌شود، ۸۰ میلیون است.

انواع تبلیغات در اپ‌استور مایکت

به طور کلی دو نوع تبلیغات در جستجو و تبلیغات در فضاهای پربازدید در اپ‌استور مایکت وجود دارد که تبلیغ‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن، برنامه و بازی مورد نظر را از این در معرض دید کاربران قرار دهند:

تبلیغات در جستجو:

در تبلیغات در جستجو، یک تبلیغ‌دهنده می‌تواند با انتخاب کلمات کلیدی و ویژگی‌های گروه مخاطب، اپلیکیشن خود را در صدر نتایج جستجوی کاربران نمایش دهد.

تبلیغات در فضاهای پربازدید:

در اپ‌استور مایکت، فضاهای پربازدیدی در صفحات مختلف مثل صفحه اول، دسته بندی و صفحه توضیحات هر اپلیکیشن وجود دارد که به کاربران اپلیکیشن‌ها را به صورت تکی و لیستی نشان می‌دهد. با ساختن این نوع کمپین اپلیکیشن شما در طول روز برای میلیون کاربر در لیست‌ها مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

 

آمار کلی تبلیغات در اپ‌استور مایکت

رویکرد تبلیغات در اپ‌استور مایکت، روند رو به رشدی را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم نگاهی به آمار تبلیغات مایکت بیندازیم، متوجه خواهیم شد که تبلیغات سرچ ادز به عنوان یکی از شیوه‌های محبوب تبلیغات در اپ‌استور، جایگاه قابل قبولی را به دست آورده است؛ به طوری که تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد نمایش و بیش از ۲ میلیون نصب داشته است. نرخ موفقیت تبلیغات سرچ ادز در اپ‌استور مایکت ۰.۶۰٪ بوده و بیش از ۴۰۰ کمپین فعال در بخش سرچ ادز مایکت راه‌اندازی شده‌اند.

همپچنین تبلیغات در فضاهای تبلیغاتی پربازدید مایکت نیز با داشتن نزدیک به ۲ میلیون نصب و ۱۷۱ کمپین فعال نشان می‌دهد که علاوه بر سرچ ادز، انواع دیگر تبلیغات در این اپ‌استور نیز مورد استقبال تبلیغ‌دهندگان و کاربران قرار گرفته است.

گزارش اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال 1400:

فعالیت‌ها و دستاوردهای اپ‌استور مایکت را می‌توانیم در سه دسته کمپین‌های فعال، تعداد نصب و تعداد نمایش نشان دهیم. تعداد کمپین‌های فعال این اپ‌استور در نیمه سال ۱۴۰۰ در بخش سرچ ادز و فضاهای پربازدید به ترتیب ۹۹ و ۷۶ کمپین بوده است. مایکت در همین بازه زمانی با داشتن بیش از ۱۶ هزار نصب در بخش سرچ  ادز و بیش از ۱۸ هزار نصب در بخش فضاهای پربازدید، آمار قابل قبولی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که تعداد نمایش در بخش سرچ ادز بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و در بخش فضاهای پربازدید بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بوده است.

گزارش تبلیغات اپ‌استور مایکت علاوه بر این اطلاعات، آمار جالبی را هم از بیش‌ترین تعداد نمایش و نصب روزانه منعکس می‌کند؛ به عنوان مثال طبق این گزارش بیشترین تعداد نمایش در بخش سرچ ادز برای یک بازی در دسته‌بندی تفننی و در فضاهای پربازدید برای یک بازی در دسته‌بندی عکس و فیلم بوده است. آمار مربوط به بیشترین تعداد نصب روزانه نیز نشان می‌دهد که بیشترین تعداد نصب روزانه در بخش سرچ ادز برای یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین با بیش از ۳ میلیون نصب بوده است.

برای دریافت گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت،   می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 ۲۲ دسته در تبلیغات سرچ ادز مایکت

در قسمت دسته‌بندی‌ها، ۲۲ دسته در تبلیغات سرچ ادز مایکت بررسی شده‌اند که از بین آنها بیشترین نمایش برای دسته شبه‌های اجتماعی با بیش از ۵۰۰ هزار نمایش و نرخ موفقیت ۱.۵۷٪، دسته خرید با بیش از ۴۰۰ هزار نمایش و نرخ موفقیت ۰.۸۱ ٪ و دسته امور مالی با بیش از ۳۰۰ هزار نمایش و نرخ موفقیت ۰.۷۵ ٪ بوده است.

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد

18 دسته در بخش فضاهای پربازدید

گزارش عملکرد اپ‌استور مایکت نشان می‌دهد که از بین ۱۸ دسته تبلیغات در بخش فضاهای پربازدید، بیشترین تعداد نمایش و میانگین نصب به ترتیب برای دسته خرید با بیش از ۵۰۰ هزار نمایش، دسته امور مالی با ۶۰۰ هزار نمایش و دسته ابزارهای کاربردی با بیش از ۳۰۰ هزار نمایش بوده است.

برترین کلمات کلیدی در اپ‌استور مایکت

برترین کلمات کلیدی با توجه به بیشترین حجم نمایش، شامل ۲۰ کلمه می‌شود که در گزارش جامع مایکت با بیشترین حجم نمایش و میانگین قیمت نصب ارائه شده‌اند. کلمه «برنامه» با ۱۲ میلیون نمایش، کلمه «فیلترشکن» با ۳ میلیون نمایش و کلمه «فیلم» با بیش از ۲ میلیون نمایش، در صدر برترین کلمات کلیدی جستجو شده در اپ‌استور مایکت قرار دارند.

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد

برترین برندها در گزارش اپ‌استور مایکت کدامند؟

گزارش جامع اپ‌استور مایکت با بررسی فعالیت برندهای متعدد و میزان توجه کاربران به آنها، ۱۰ برند برتر را با توجه به بیشترین میزان نمایش و میانگین قیمت ارائه داده است. در این لیست، کلمه «واتساپ» با داشتن بیش از ۶ میلیون نمایش، کلمه «تلگرام» با بیش از ۲ میلیون نمایش و کلمه «اینستاگرام» با بیش از ۲ میلیون نمایش در صدر قرار دارند.

تبلیغات انحصاری مگنت در اپ‌استور مایکت

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت (magnetdigitalagency. com) در راستای انحصار تبلیغات در اپ‌استور مایکت و تحقق این فرایند به بهترین حالت، پنلی را طراحی کرده است که تبلیغ‌دهندگان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در این پنل، کمپین‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده و گزارش عملکرد آن را هر زمان که مایل باشند، مشاهده کنند.

به طور کلی چهار ویژگی مهم در پنل تبلیغاتی مگنت در اپ‌استور مایکت وجود دارد که عبارتند از: شمارش نصب محقق شده، گزارش نصب ترکر در پنل، مدیریت کلمات کلیدی و ویژگی کاوشگر.

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد

شمارش نصب محقق شده: تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاد از این ویژگی به میزان نصب حقیقی اپلیکیشن خود پی برده و هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، مطابق میزان نصب باشد.

گزارش نصب ترکر در پنل: تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از گزارش نصب ترکر، به تجزیه‌وتحلیل کمپین خود پرداخته و عملکرد هر کلمه کلیدی را ارزیابی کنند.

مدیریت کلمات کلیدی: پنل مگنت با ارائه یک فیچر کاربردی تحت عنوان «مدیریت کلمات کلیدی» در تلاش است تا روند انتخاب کلمات کلیدی و کانورژن آنها را بالاتر ببرد.

ویژگی کاوشگر: ویژگی کاوشگر که در پنل مگنت ارائه می‌شوند، عملکردی مانند google keyword planner دارد، به این صورت که امکان دستیابی به یک دید کلی از وضعیت سرچ اپ‌استور مایکت را برای کاربران فراهم می‌کند.

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت، از طریق همکاری انحصاری با اپ استور مایکت و با ارائه این ویژگی‌ها در پنل خود، فرایند تبلیغات را برای تبلیغ‌دهندگان در اپ‌استور مایکت، بهینه‌تر و کارآمدتر کرده است.

نظر شما