شناسهٔ خبر: 50921016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه دانشجویان؛

دانشگاه تربیت مدرس وام ازدواج به دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی می‌دهد

معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس از پرداخت وام ازدواج ویژه دانشجویان دوره روزانه و شهریه‌پرداز مقاطع ارشد و دکتری علوم پزشکی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای اعلام کرد: وام ازدواج ویژه دانشجویان دوره روزانه و شهریه‌پرداز مقاطع ارشد و دکتری علوم پزشکی پرداخت می شود.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان دوره روزانه و شهریه‌پرداز که در حال تحصیل عقد رسمی نموده‌اند و یا حداکثر تا یکسال بعد از تاریخ عقد رسمی با ارائه عقدنامه دائم محضری می‌توانند وام ازدواج به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ و برای یک نوبت دریافت کنند که در این خصوص تاریخ عقد در سال جاری باید از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ به بعد باشد و در صورتیکه زوجین دانشجو باشند نیز با رعایت سایر شرایط به هر دو نفر تسهیلات ازدواج اعطاء می‌گردد.

گفتنی است، مهلت درخواست وام و تکمیل مدارک از تاریخ ۲۵ آبان تا  ۲۰ آذر ماه است.

متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب نموده و دانشگاه مربوط در سیستم صندوق رفاه آنان را فارغ التحصیل اعلام نموده باشد. در غیر این صورت امکان ثبت وتایید درخواست وام مقدور نخواهد بود.


به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ارائه مدارک و مستندات لازم حداکثر تا سقف ۱/۵ برابر مبلغ وام ازدواج، تسهیلات قابل پرداخت خواهد بود.

نظر شما