شناسهٔ خبر: 50401610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

ارتش سرخ در مقابل امیدِ شهرِ خسته!

پیروزی سپاهان، گل گهر و استقلال راهی جز برد برای شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی نگذاشته و شکستِ نساجی، مساوی با مدعی ماندن ارتش سرخ است!

صاحب‌خبر -

ایران ورزشی: تیم یحیی در نیمه دوم بازی برابر فولاد خوزستان در هفته ابتدایی لیگ خلیج فارس، نشان از همان پرسپولیس همیشگی ‌داشت و ثابت کرد که علی‌رغم خروجی‌‌‌های پر نام و نشان، هنوز هم هماهنگی و نظم خاصی در بین شاگردان گل‌محمدی وجود دارد؛ پرسپولیس پس از تجربه شکست تلخ برابر الهلال عربستان، به چیزی جز پیروزی برابر فولاد فکر نمی‌کرد و همه می‌دانیم که ریکاوری روحی روانی بعد از شکست‌های سرنوشت‌ساز تا چه اندازه مهم و حیاتی‌ست.

لیگ برای پرسپولیس با دو نیمه‌ ‌متفاوت آغاز شد و نمایشِ ۴۵ دقیقه ابتدایی چیزی جز بی‌حوصلگی‌ بینندگان به همراه نداشت؛ با این همه گل‌های اسدی، پاکدل و عیسی آل‌کثیر در برابر تک گل لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی سرخ پوشان را به سه امتیازی شیرین در اهواز رساند و حالا زمانِ رویارویی در برابر نساجی فرا رسیده.

تا بوده مربیان و باشگاه‌ها هفته‌های ابتدایی لیگ را به بهانه‌های عدم هماهنگی و ضعف بدنی بازیکنان با بدترین نتایج پشت سر می‌گذارند و وعده بازگشت به روزهای اوج پس ‌از هفته پنجم و ششم را می‌دهند؛ نساجی که فصل پیش را با بردی ۳ بر صفر برابر آلومینیوم اراک آغاز کرده بود، امسال هم با گل دقیقه ۲۳ عبدالکریم اسلامی، فجر سپاسی تازه‌وارد را برد و نشان داد که قیدِ امتیازهای روزهای ابتدایی را نخواهد زد!

ساکت الهامی و یحیی گل‌محمدی تلاش‌ می‌کنند تا برای تصاحبِ تمام امتیازات پا در ورزشگاه آزادی بگذارند و پرسپولیس می‌خواهد با کسب این سه امتیاز در پایان هفته دوم از لیگ برتر نیز یک مدعی تمام عیار شناخته شود و گام‌های ابتدایی را محکم بردارد. در آن سوی میدان اما ترسِ از سقوط همواره بلای جان نساجی دوست داشتنی بوده و چه چیزی بهتر از اینکه از همین ابتدا، حاشیه‌ای امن با تیم‌های پایین جدولی ایجاد کرد و نیم نگاهی نیز به رده‌های بالای جدول داشت!؟

امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی پرسپولیس و نساجی همزمان با تیم‌های فولاد و آلومینیوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و طی سه بازی گذشته سرخ‌پوشان یک برد ۲ بر صفر و دو تساوی یک بر یک به دست آورده‌اند؛ نساجی هیچ‌گاه در برابر استقلال، سپاهان و یا پرسپولیس تیمی از پیش بازنده نبوده و کیست که نداند حضور‌ ساکت الهامی چه انگیزه و توانایی دو چندانی به تنها «امیدِ شهرِ خسته» بخشیده؟

حالا پیروزی سپاهان، گل گهر و استقلال راهی جز برد برای شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی نگذاشته و شکستِ نساجی، مساوی با مدعی ماندن ارتش سرخ است!

نظر شما