شناسهٔ خبر: 50345542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ادعای تیم مدیریتی جدید استقلال تکذیب شد

صاحب‌خبر -

درحالی که امروز باشگاه استقلال تهران با انتشار بیانیه رسمی از توافق با سازمان لیگ در مورد دریافت حق تبلیغات محیطی خبر داده بود، سازمان لیگ می‌گوید چنین توافقی انجام نشده است. ماجرای عجیبی است نه؟

امروز سایت رسمى باشگاه استقلال از قول معاون حقوقى این باشگاه نوشت، با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقاى دکتر سجادى و به پیشنهاد ایشان نشستى با حضور آقاى دکتر علی‌نژاد معاون محترم وزارت، دکتر آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقاى بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانى آقاى مددى در مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد که نتایج بسیار خوبى داشت.

معاون حقوقى باشگاه استقلال اضافه کرد: آقاى دکتر سجادى؛ معاون محترم وزارت را براى بررسى و حل و فصل موضوع معرفى کردند و با ورود آقاى دکتر علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر مبناى خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطى در بازى‌هاى خانگى با همکارى کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزییات جلسه هم این گونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال،
می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط جناب آقای بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده دکتر علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت آقاى بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانى کنیم.

سمیعى در پایان گفت: تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌اى براى این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمى‌شود و شایسته است از اعضاى خانواده میلیونى #استقلال و همچنین رسانه‌هاى گروهى، باشگاه‌ها و کارشناسانى که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانى کنیم.

با این حال ساعاتی پیش سازمان لیگ اعلام کرد هیچ توافقی برای در اختیار قراردادن تبلیغات محیطی با باشگاه استقلال انجام نشده  است و تبلیغات محیطی طبق سنوات قبل اجرا خواهد شد.

هرگونه تصمیم گیری در مورد تغییر در شیوه اجرای تبلیغات محیطی برعهده هیات رئیسه سازمان و مجمع سازمان لیگ فوتبال و همچنین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و سازمان لیگ فوتبال ایران و یا یک باشگاه به تنهایی در این خصوص به تنهایی نمی تواند تصمیم گیرنده باشند.

نظر شما