شناسهٔ خبر: 49459171 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

دستگیری ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان

صهیونیست‌ها از بازداشت ۲ اسیر فلسطینی ازجمله ۶ زندانی که چند روز پیش از زندان جلبوع فرار کرده بودند، خبر دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۲ زندانی فلسطینی که چند روز پیش از زندان گیلبوآ (جلبوع) فرار کرده بودند، خبر داد.
 
مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده‌اند این ۲ زندانی که پس از فرار از زندان گیلبوآ دستگیر شده‌اند، محمود ارده و یعقوب قدری هستند.
 
منابع صهیونیستی اولین تصاویر ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان گیلبوآ را که مقامات اشغالگر اعلام کردند که نیروهای صهیونیستی آن‌ها را دستگیر کرده‌اند، منتشر کرده‌اند.
 
خبرنگار الجزیره اعلام کرده است که دستگیری این دو زندانی در نزدیکی جبل القفزه، در جنوب ناصره انجام شد، جایی که صیونیست‌ها کارهای تحقیقاتی گسترده‌ای در آن انجام داده‌اند.
 
الجزیره در این باره نوشت این دو زندانی که مقامات اشغالگر دستگیری آن‌ها را اعلام کردند، ازجمله ۶ زندانی هستند که چند روز پیش از زندان گیلبوآ فرار کردند.
 
روز دوشنبه گذشته، ۶ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.
 
فرار این اسرا از زندان علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی در زندان جلبوع مسئولان رژیم صهیونیستی را سردرگم و بر آن داشته تا اقدامات کور و سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کند.
دانلود
<div id="video-display-embed-code_1510526" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bultannews.com/fa/news/play/embed/741676/1510526?width=400&height=300"></script></div>
درپی این رسوایی امنیتی برای رژیم صهیونیستی این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم روی آورده است.
 
یکی از مسئولان هیئت اسرای فلسطینی نسبت به وقوع انقلاب در زندان های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه هشدار داد.
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دو اسیر فلسطینی که بازداشت شده‌اند، «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

نظر شما