شناسهٔ خبر: 48764096 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اژه ای با زندانیان بندهای امنیتی زندان اوین دیدار کرد

خبرگزاری تسنیم

«حاج محمدی» درباره این دیدار گفت: این بازدید از بندهای امنیتی زندان اوین در حالی انجام شد که علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از نظر زمانی....

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، «حاج محمدی» درباره این دیدار گفت: این بازدید از بندهای امنیتی زندان اوین در حالی انجام شد که علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از نظر زمانی، دو ساعت و چهل و پنج دقیقه به طول انجامید و بخش زیادی از زمان در اختیار زندانیان قرار گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد: نکته قابل توجه در این دیدار، غافلگیری و خوشحالی متهمان امنیتی از حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان عالی‌ترین مقام قضائی بود.

حاج محمدی افزود: در رابطه با این اقدام بی سابقه، پیام بازدید از سومین زندان در سی و پنجمین روزِ خدمت را تأکید بر حقوق بازداشت شدگان و تسریع بر تعیین تکلیف متّهمین دانست و در توئیتر نوشت: «"عالی‌ترین مقام قضائی" در نظام اسلامی، در اقدامی بی‌سابقه، سرزده از بندهای امنیتی 2الف، 209 و 241 زندان اوین بازدید و وضعیت متّهمین را بررسی کرد.

پیام بازدید از سومین زندان در سی و پنجمین روزِ خدمت و تأکید بر حقوق بازداشت شدگان، و تسریع بر تعیین تکلیف متّهمین بسیار روشن است.»

برچسب‌ها:

نظر شما