شناسهٔ خبر: 48605493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

غایب جشن قهرمانی؛ کریم باقری کو؟

مربی پرسپولیس طی فصول اخیر به شکل ابهام برانگیز در جشن قهرمانی این تیم غایب بود.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: مربی پرسپولیس طی فصول اخیر به شکل ابهام برانگیز در جشن قهرمانی این تیم غایب بود.

کریم باقری که در تمامی پنج قهرمانی اخیر پرسپولیس روی نیمکت این تیم با هدایت برانکو ایوانکوویچ و اکنون یحیی گل‌محمدی حضور داشته، به شکلی عجیب در جریان جشن قهرمانی این تیم غایب بود و روی سکو نیز حاضر نشد.

غایب جشن قهرمانی؛ کریم باقری کو؟

باقری که حضوری فعال در جریان بازی پایانی پرسپولیس در فصل بیستم و برابر پیکان داشت و در چند مرحله نیز با حضور در منطقه فنی (خصوصا در زمان کول بریک) به صحبت با بازیکنان تیم می‌پرداخت، بعد از حضور بازیکنان در رختکن و مهیا شدن آنها برای جشن قهرمانی، به چمن بازنگشت.

این در حالی بود مراسم اهدای جام دقایق زیادی به دلیل هماهنگی برای نشست خبری سرمربیان دو تیم به طول انجامید و بازیکنان نیز در تونلی که برای آنها ترتیب داده شده بود به انتظار ایستاده بودند و با گوشی‌های همراه خود به دنبال ثبت لحظه قهرمانی بودند.

بعد از خواندن اسامی بازیکنان و در ادامه اعضای تیم پزشکی و تدارکات برای حضور روی سکوی قهرمانی، نوبت به نفرات فنی تیم رسید که توسط مجری حاضر در استادیوم شهدای شهرقدس برای حضور در سکو و دریافت مدال دعوت می‌شدند. کریم باقری نفر ماقبل حمید مطهری برای حضور روی سکو بود که نامش خوانده شد اما در آن بلبشوی قهرمانی و جشن کسی متوجه نشد که وی حضور نداشته تا برای دریافت مدال روی سکو برود و آن را از عزیزی خادم، بهاروند و سمیعی دریافت کند.

در زمان ثبت تصاویر جشن قهرمانی اما اثری از کریم باقری نبود تا برای اولین بار طی پنج قهرمانی پیاپی سرخ‌ها، او غیبتی عجیب را شکل دهد.جالب اینکه او در زمان توزیع جام در اتوبوس پرسپولیس نشسته بود.

نظر شما