شناسهٔ خبر: 48527747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

همزمان با رد ادعای حمله آمریکایی‌ها به پایگاه حشد شعبی:

یک رسانه بیگانه حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به نجف را تایید کرد

یک منبع خبری صهیونیستی به نقل از یکی از رسانه های خبری عراق نوشته است که پهبادهای اسراییلی در حمله به پایگاه های حشد شعبی در نجف عراق دست داشته اند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) یک منبع امنیتی عراقی امروز دوشنبه از وقوع انفجار در انبار مهمات کتائب امام علی (ع) وابسته به حشد شعبی (نیروهای مردمی عراق) در نجف اشرف خبر داد.

 

این مقام امنیتی عراق گفت: انفجارهایی درون انبار مهمات مقر کتائب امام علی (ع) در نجف اشرف، رخ داد.

 

منبع مذکور با اشاره به اینکه هنوز صدای انفجار به گوش می‌رسد، گفت که نیروهای آتش نشانی در تلاش برای مهار آتش هستند.

 

از سوی دیگر فرماندهی لشکر امام علی (ع) در حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وقوع انفجار در انبار مهمات این لشکر ناشی از حمله پهپادی به یکی از مراکز آن در استان نجف اشرف بوده است.

 

در بیانیه فرماندهی لشکر امام علی (ع) در نجف اشرف نیز آمده است که یکی از انبارهای مهمات اردوگاه الدیوک، در ساعت ۳:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه و پس از آن در ساعت ۵:۳۰ دقیقه هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

 

در حالی که تمامی انگشت های اتهام به سوی نیروی هوایی ارتش آمریکا در عراق نشانه رفته است،‌سخنگوی ائتلاف آمریکا در عراق در حساب کاربری خود در توئیتر انجام حملات پهپادی به مواضع حشدشعبی را رد کرده است.

 

سخنگوی ائتلاف آمریکایی در عراق گفته است که نیروهای این ائتلاف طی دیروز و امروز حمله‌ای در عراق و سوریه نداشته اند.

 

با این حال برخی منابع خبری صهیونیستی از جمله نیوسراییل حمله به مواضع حشد شعبی از سوی پهپادهای صهیونیستی را تایید کرده است.این منبع خبری به نقل از یکی از رسانه های خبری عراق نوشته است که پهبادهای اسراییلی در حمله به پایگاه های حشد شعبی در نجف عراق دست داشته اند.

 

طبق این ادعا در فرآیند هدف گیری پایگاه مهمات کتایب امام علی از یک پهباد دور برد استفاده شده است.

 

انتهای پیام/م.ح

 

نظر شما