شناسهٔ خبر: 4771560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

اول باید تکلیف باشگاه مشخص شود، بعد مذاکره با سرمربی

افشارزاده: از حمایت قلعه‌نویی پشیمان نیستم

صاحب‌خبر -





بهرام افشارزاده همان شب که استقلال مقابل پدیده مساوی کرد و نتوانست نتیجه دلخواه را به دست آورد بلافاصله خودش را از دسترس خارج کرد تا مجبور نباشد به سوالاتی درباره آینده امیر قلعه‌نویی پاسخ بدهد.
بعد از اینکه نشست دیروز هیات‌مدیره آبی‌ها نیز به پایان رسید بهرام افشارزاده این سیاست را ادامه داد اما او مجبور بود به برخی ابهام‌ها پاسخ دهد تا شایعات پیرامون آینده کاری امیر قلعه‌نویی در استقلال بیشتر نشود. مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از بازیکنان می‌گوید: «بازیکنان تلاش و سعی خود را به کار گرفتند. بالاخره فوتبال است دیگر!» سرنوشت قلعه‌نویی چه می‌شود؟ پاسخ افشارزاده این است: «من باز هم از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کنم.»
آیا افشارزاده پشیمان نیست؟ او پاسخ داد: «نه، چرا باید پشیمان باشم؟ اگر الان تیم نتیجه گرفته بود آیا کسی از من می‌پرسید پشیمان هستی یا نه؟» چرا استقلال با مدیریت افشارزاده که سابقه بسیاری در عرصه ورزش دارد، به موفقیت نرسیده است؟ مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخ این سوال را می‌دهد: «بله من چندین سال در ورزش هستم اما همه چیز که مدیرعامل نیست. در کنار مدیرعامل باید اسباب دیگری مثل پول و عمل کردن اسپانسر به تعهدش مهیا باشد، بازیکنان و مسائل فنی هم مهم است. برای موفقیت همه چیز باید دست به دست هم بدهد. ما این فصل با ضرب‌خوردگی بازیکنان هم زیاد روبه‌رو شدیم و همین مساله به استقلال
ضربه زد.»
گفته می‌شود بهرام افشارزاده به قلعه‌نویی پیشنهاد داده که فصل بعد هم به‌عنوان سرمربی با استقلال ادامه دهد. افشارزاده در این باره گفت: «وقتی هنوز وضعیت باشگاه برای خصوصی‌سازی مشخص نیست من چطور می‌توانم حرف زده باشم؟ اول باید تکلیف تیم روشن شود. در جلسه واگذاری مسائلی مطرح شد و قرار هم بر این است که با وزیر اقتصاد و ورزش هم جلسه دیگری داشته باشیم. ما اطلاعی نداریم که مشتری برای استقلال هست یا نه و این سوال را نپرسیدیم اما آقای پوری حسینی توصیه می‌کرد اگر مشتری آمد او را تشویق کنیم و افراد را از نگرانی دربیاوریم اما من گفتم کسی به ما مراجعه نکرده تا بخواهیم توصیه‌ای به او داشته باشیم. خود آقای پوری حسینی نگران وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس است. ما جلسه خوبی را با پوری‌حسینی داشتیم و درباره مسائل مختلف در آستانه مرحله سوم واگذاری صحبت کردیم. واقعا هم اعضای هیات‌مدیره استقلال و هم سازمان خصوصی‌سازی عزم خود را جزم کرده‌اند تا باشگاه واگذار شود و به بخش خصوصی برسد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود. قرار شد که یک جلسه هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم تا بیشتر در جریان کار قرار بگیریم.» آیا با این نتایج می‌شود به کسب سهمیه استقلال نیز امیدوار بود؟ افشارزاده می‌گوید: «در هر صورت با این نتیجه تصور می‌کنم دیگر کسب سهمیه هم برای استقلال تقریبا منتفی شد و باید در 3 دیدار آینده از حیثیت خودمان دفاع کنیم.»
وی در واکنش به اظهارات معینی که گفته افشارزاده اعلام کرده قلعه‌نویی دستخط داده که تیموریان را نمی‌خواهد، گفت: ‌»من هیچ وقت به هیچ کس نگفتم که دستخط از قلعه‌نویی گرفتم. گفته بودم که قلعه‌نویی شفاهی به من گفته که این بازیکن را نمی‌خواهد. بهتر است دیگر به این مسائل دامن نزنید و درست نیست که اعضای هیات‌مدیره هم آن را مطرح کنند.» حرف‌های پایانی مدیرعامل استقلال اختصاص دارد به نگرانی هواداران و شعارهایی که علیه بازیکنان می‌دهند: «هواداران حق دارند که ناراحت باشند چون انتظار نتایج بهتری را داشتند اما اینکه علیه بازیکنان شعار بدهند را نمی‌پسندم. به هر حال بازیکنان هم تلاش خود را می‌کنند و کسی قطعا کم کاری نمی‌کند.»
 

نظر شما