شناسهٔ خبر: 47155586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس:

برپایی زودهنگام انتخابات مجامع سرمایه گذاری تخلف است

بابل- رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس با بیان اینکه برگزاری انتخابات زودهنگام مجامع سرمایه گذاری عدالت خلاف قانون است، گفت: مجلس با این تخلف دولت برخورد می کند.

صاحب‌خبر -

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۴۲ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند، آن را برای مجلس و نظام موضوع با اهمیتی دانست و گفت: از این رو برگزاری زودهنگام مجامع سرمایه گذاری تخلف است و مجلس جلوی این کار می گیرد.

وی با عنوان اینکه انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت باید بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار شود، افزود: متاسفانه تحرکات مهندسی شده ای از سوی دولت هستیم که درپی برگزاری انتخابات زودهنگام مجامع سرمایه گذاری هستند.

این نماینده مجلس گفت: انتخابات باید توسط هیئت رئیسه های شرکت های سرمایه گذاری عدالت انجام شود و اقدام دولت در برپایی زودهنگام انتخابات مجامع تصدی گری و دخالت محسوب می شود.

سعادتی یادآور شد: اقدام دولت مغایر با قانون تجارت و تعاون و ابلاغیه صادره شده از سوی مقام معظم رهبری است و فراکسیون سهام عدالت و مجلس با این تخلفات برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: در ماه های پایانی عمر دولت برای بقای مافیای بزرگ بازار بورس و سرمایه تلاش می شود زیرا برگزاری مجامع در استان ها حق مردم و سهامداران است و باید سهامداران در آن شرکت کنند نه افراد و مسئولان وارداتی.

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: همچنین برگزاری انتخابات الکترونیکی به دلیل عدم دسترسی سهامداران و آماده نبودن زیرساخت ها از جمله موانع اجرای این طرح است.

سعادتی یادآور شد: شرکت های سرمایه گذاری عدالت دارای اهمیت زیادی هستند و باید در اختیار مردم قرار گیرد و تلاش دولت در واقع بقا برای اقتصاد دولت بعدی است و باید جلوی آن گرفته شود.

نظر شما