شناسهٔ خبر: 47094538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شاخص کل بورس به بیش از ۲ میلیون واحد خواهد رسید

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد شاخص کل بورس در آینده ای نزدیک به بیش از دو میلیون واحد خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه شرایط برای انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری عدالت مهیا نیست، افزود: باید انتخابات و برگزاری مجامع طبق قانون انجام شود.

وی با اشاره به نوسانات قیمت بورس و سهام عدالت اظهار داشت: وقتی در حال حاضر قیمت سیمان، فولاد، فراورده های نفتی، کودشیمیایی و غیره بالا است، چگونه قیمت سهام عدالت در بورس منفی و پایین است.

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که بورس منفی بوده این است که مافیای بازار قصد دارند نسبت به برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری اقدام و هیئت های شرکت های سرمایه گذاری را تصاحب کنند.

توکلی پیش بینی کرد شاخص سهام بازار و بورس پس از انتخابات هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری به بیش از دو میلیون واحد خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: براساس کارشناسی شاخص قیمت باید بالاتر از نرخ کنونی باشد و این نشان از دخالت های دستوری دولت در آن دارد.

وی شمار سهامداران سهام عدالت را در استان مازندران دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱.۵ میلیون نفر به شیوه غیرمستقیم سهام خود را آزادسازی کردند.

نظر شما