شناسهٔ خبر: 4685290 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

حاشیه‌های حضور رونی کلمن در ایران

جام جم ورزشی: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه اضطراری برای بررسی ورود «رونی کُلمن» - قهرمان پرورش‌اندام جهان - به ایران خبر داد.

صاحب‌خبر -

پارسینه آورده است: چند سالی است که که دعوت از هنرمندان و ورزشکاران مطرح جهانی به ایران رونق گرفته است. برای اولین بار بازیگر نقش اول سریال جومونگ با اسپانسرینگ یک شرکت کره‌ای به ایران سفر کرد و حتی در برنامه زنده صداوسیما نیز حضور پیدا کرد.

چند روزی است که زمزمه‌های حضور رونی کلمن قهرمان چندین دوره مسابقات بدنسازی جهان در ایران به گوش می‌رسد. این دعوت که با محوریت روناک یونسی بازیگر زن سینما و همسرش محسن میری آغاز شد، در چند روز اخیر بی‌حواشی نبوده است، تا آنجا که یکی از خبرگزاری‌ها با انتقاد از این دعوت و با استناد به یک عکس، نوشت: رونی کلمن حامی جبهه النصره در سوریه بوده و حضور وی در ایران عجیب به نظر می‌رسد.

همچنین یزدانی‌راد اولین دارنده مدال بدنسازی پس از انقلاب اسلامی در خصوص حضور رونی کلمن در ایران و همچنین پشت پرده حضور وی و آنچه یزدانی از آن به عنوان مافیا یاد کرد، هشدار داد.

همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت پایتخت در خصوص حواشی حضور «رونی کلمن» قهرمان بدنساز آمریکایی در تهران به‌منظور برگزاری یک همایش، اعلام کرد: سازمان حراست وزارت ورزش و جوانان درخواست مکتوبی را به‌منظور حضور «رونی کلمن» و در خصوص اعطای سرویس‌های انتظامی و ترافیکی و همچنین مراقبت فیزیکی وی، به پلیس تهران بزرگ ارائه داد که پلیس ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و مراقبتی برای این فرد را رد کرد.

اما این تمام ماجرا نبود و عده‌ای حتی به حضور خانم‌ها در کلاس آموزشی این اسطوره بدنسازی جهان اعتراض کردند.

در جلسه‌ای که امروز در فدراسیون بدنسازی برگزار شد، مقرر گشت رونی کلمن بعد از حضور در ایران به مزار شهدای گمنام در بهشت زهرا برود.

در همین رابطه حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس به پارسینه، گفت: بنده با رئیس فدراسیون پرورش اندام و همچنین دست‌اندرکاران برنامه ورود رونی کلمن صحبت کردم و آنها عنوان کردند در پی برخی انتقادها و رسانه‌ای شدن این مسائل جلسه اضطراری و ویژه‌ای در این باره در فدراسیون پرورش اندام برگزار می‌شود تا به این مسائل پرداخته شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همچنین دست‌اندرکاران برنامه ورود "رونی کلمن" عنوان کردند که عکاسی بانوان با این فرد آمریکایی صورت نمی‌پذیرد.

طلا خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری این برنامه عنوان کردند که کلاس آموزشی در یکی از دانشگاه‌ها با حضور 40 خانم و 180 آقا و همچنین در سانسی دیگر برای دانشجویان رشته تربیت بدنی توسط "رونی کلمن" آمریکایی برپا می‌شود.

در پیگیری‌های خبرنگار پارسینه مشخص شد که تا لحظه انتشار این گزارش، روادید برای حضور رونی کلمن در ایران صادر نشده است.(ایسنا)

نظر شما