شناسهٔ خبر: 46599985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با هدف گسترش همکاری‌های مشترک؛

قرارداد مشارکت در راه‌اندازی مرکز بازی‌های فناورانه بین دانشگاه صنعتی کرمانشاه و کانون پرورش فکری منعقد شد

قرارداد مشارکت در راه‌اندازی مرکز سرگرمی‌های فناورانه و بازی‌های خلاقانه شناختی بین دانشگاه صنعتی کرمانشاه و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارداد مشارکت در راه‌اندازی مرکز سرگرمی‌های فناورانه و بازی‌های خلاقانه شناختی بین دانشگاه صنعتی کرمانشاه و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با عنوان «بیابازی» امضا شد.


در راستای فرمایشات مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) در خصوص توجه جدی به تولید و اقتصاد دانش‌بنیان و با هدف تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح استان و ایجاد اشتغال مولد و پایدار و ترویج فضای فرهنگ نوآورانه و فناورانه برای کودکان و نوجوانان، قرارداد مشارکتی بین دانشگاه صنعتی کرمانشاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه توسط غلامحسین روشنی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه و مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه به امضا رسید.

 

طی مفاد این قرارداد، مقرر شد اولین شعبه مرکز سرگرمی‌های فناورانه و بازی‌های خلاقانه شناختی که متشکل از مجموعه بازی‌های شناختی با سطح تکنولوژی بالا و بسیار جذاب است، در محل شعبه دو کانون پرورش فکری مستقر در سه راه ۲۲ بهمن و بعد از پایان محدودیت‌های موجود، افتتاح شود.


روشنی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از همکاری و مشارکت حوزه دانشگاهی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، تقویت خلاقیت، ایجاد نشاط در فضای رقابتی سالم، پر کردن اوقات فراغت شهروندان به کمک سرگرمی‌های فناورانه، کاهش استرس و افزایش کارکرد‌های ذهنی و مغزی برای کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است.


عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: در روز‌های آتی این مرکز پذیرای عموم کودکان، نوجوانان و خانواده‌های کرمانشاهی در ایام تعطیل و غیرتعطیل خواهد بود. با امضای این قرارداد مشارکت، گامی بزرگ در جهت تکمیل اکوسیستم فناوری استان و توانمندسازی کودکان و نوجوانان به کمک آموزش‌های خلاقانه شناختی برداشته می‌شود.

نظر شما