شناسهٔ خبر: 46403699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جباری: نخستین سلطان فوتبال ایران من هستم

پیشکسوت استقلال گفت: لقب سلطان‌ را برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران من از سوی هواداران استقلال دریافت کردم. علی پروین دوست من است و رابطه خوبی با یکدیگر داریم.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| «علی جباری» یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شد، او رکورددار شهرآورد بزرگ پایتخت است، او با پیراهن آبی پنج گل به ثمر رسانده و 6 مرتبه هم موفق به دادن پاس گل شده است تا آمار حیرت‌انگیزی را از خود بر جای بگذارد.

 

به گزارش ایرنا، جباری اظهار داشت: سال‌ها پیش و در سال 1350 لحظه سال تحویل در اردوی استقلال بودیم، واقعا سفره هفت سین ما ساک، ساق، سوت (باخنده) بود.

 

وی افزود: سال 1348 باشگاه استقلال دست به جوان‌گرایی زد و من با 23 سال سن، کاپیتان این تیم شدم. فروردین 1349 بزرگ‌ترین اتفاق فوتبالی ‌من رقم خورد. استقلال در جام باشگاه‌های آسیا موفق شد نماینده رژیم اشغالگر قدس را شکست دهد و قهرمان آسیا شد.

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگرچه من رکوردار گلزنی و پاس گل برای استقلال در شهرآوردها محسوب می‌شوم اما یک گلم‌ به پرسپولیس را خیلی دوست دارم. سال 52 و در شهرآوردی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید از فاصله 40 متری و روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدم گل بزنم. من همیشه در شهرآورد عملکرد خوبی داشتم.

 

جباری تصریح کرد: لقب سلطان‌ را برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران من از سوی هواداران استقلال دریافت کردم. «علی پروین»  دوست من است و رابطه خوبی با یکدیگر داریم.

 

وی تاکید: برای سال 1400 فقط و فقط یک آرزو دارم، آرزوی من این است که جهان از شر ویروس کرونا خلاص شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

 

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: فوتبال ایران با نرفتن به جام جهانی عقب‌گرد بزرگی خواهد داشت و امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول در مقدماتی جام جهانی راهی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان شویم.

نظر شما