شناسهٔ خبر: 46244445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

۵ هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل پنج هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان طی ۱۱ ماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار به آمار پرونده های تخلف تشکیل شده در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۱ ماه امسال پنج هزار و ۶۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: در این میان به تخلفات پنج هزار و ۵۶۶ فقره پرونده در استان رسیدگی شده و محکومیت این تعداد پرونده بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان است. 

مظفری با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی بوده است، تاکید کرد: تمام بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی زنجان در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند. 

وی ابراز داشت: طی سالجاری تعزیرات حکومتی استان بازرسی از انبارهای کالا و خدمات را به جد دنبال می کند و بازرسی های گسترده باعث شده تا تخلف در واحدهای صنفی و خدماتی استان کاهش پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه بازرسی و نظارت از بازار  استان زنجان تشدید شده و با متخلفان برخورد می شود،افزود: تعزیرات حکومتی در استان با متخلفین برخورد می کند. 

نظر شما