شناسهٔ خبر: 46053862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران: سیره شهدا باید الگوی همه ما باشد

سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر حفظ شعائر دینی در جامعه، گفت: از خودگذشتگی و ایثار شهدا باید الگوی همه ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در مراسم سالگرد سردار شهید پورقاسم در حسینیه عاشقان کربلای ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهدا کردند و اکنون از خودگذشتگی و ایثار آنان باید الگوی همه ما باشد.

 

وی با بیان ویژگی‌های رفتاری سردار شهید رمضان پور قاسم، افزود: هیچ‌گاه خستگی در چهره وی دیده نشد. همواره با روحیه جهادی و اخلاص که برگرفته از مکتب شهدا و مکتب شهید سلیمانی بوده در دفاع مقدس و بعد از آن در مسئولیت‌های مختلف وظیفه خود را برای نظام انجام داده است.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه نکوداشت و پاسداشت شهدا به عنوان یک‌ وظیفه اصلی برای انتقال مفاهیم‌ بسیار ارزشمند به جامعه و موجب بیمه کردن انقلاب اسلامی است،گفت: اگر بتوانیم مفاهیم ارزشمندی همچون اخلاص، مردمی بودن، دنیاگریزی، برای مردم بودن، خدمتگذار و مخلص مردم بودن را در جامعه نهادینه کنیم این امرمی‌تواند بیمه گر نسل آینده ما باشد.

 

  فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه شهدای ما الگوهایی هستند که دشمنان تلاش کردند تا به نسل آینده معرفی نشوند، تصریح کرد: طبق نظریه یک نظریه پرداز غربی برای از بین بردن یک فرهنگ و تمدن ابتدا باید ارزش و جایگاه مادر و زن را در خانواده، نقش معلم را در نظام آموزشی و نقش و جایگاه الگوها را در آن جامعه از بین ببرد.

 

سردار مسلمی تأکید کرد: امروز برای معرفی الگوها به جوانان تلاش کنیم و امثال پور قاسم‌ها را برای نسل سوم و چهارم معرفی کنیم که وظیفه اکنون ما پشت ولایت فقیه بودن، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است تا دشمنان نظام و انقلاب نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

 

 

انتهای پیام/ 

نظر شما