شناسهٔ خبر: 45945989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

متناسب سازی حقوق تمامی شاغلین در کمیسیون تلفیق تصویب شد

همدان - حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار در توضیح این مصوبه کمیسیون تلفیق افزود: با توجه به این که کارمندان غیر هیئت علمی دانشگاهها، کارمندان زندان ها،معلمان، جهادگران و سایر کارکنان دولت متقاضی و پیگیر همسان سازی حقوق و مزایا با سایر کارکنان دولت بودند برای  تحقق در خواست های به حق کارکنان دولت این تبصره از ماده ۲۹ پیگیری و امروز به تصویب رسید

وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه ۱۴۰۰ برای همه کارکنان دولت همسان سازی با شیوه ای که پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ اجرا می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تبیین تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون برنامه ششم گفت: بر اساس این تبصره دولت مکلف است طی سال اول اجرای قانون برنامه ساز و کار مناسب در نظامات پرداخت حقوق ومزایای بین مقامات، روسا، مدیران و کارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه در هر صورت از بیست درصد تجاوز نکند و در میسر تصمیم گیری قانونی قرار دهد.

وی تاکید کرد: با الحاق تبصره ۳ماده ۲۹ قانون برنامه شسم به بند «و» تبصره۲، بودجه  ۱۴۰۰ خواسته تمام کارمندان باید محقق شود.

حاجی بابایی اظهار امیدواری کرد: دولت همه مساعی خود را برای اجرای این قانون عدالت خواهانه بکار گیرد.

نظر شما