شناسهٔ خبر: 45904562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمود واعظی رئیس دفتر رییس جمهوری:

سیاست دولت تا برداشته نشدن تحریم، کنترل ارزهای صادراتی است

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشده سیاست دولت کنترل ارزهای صادراتی است تا بتواند نیازمندی‌های ضروری کشور را وارد کند، پس از برداشتن تحریم‌ها سیاست‌های ارزی ما متفاوت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| محمود واعظی پنجشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و ملی استان و نود و نهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اصفهان افزود: ارزیابی ما در سال آینده این است که روابط خارجی و شرایط در عرصه بین الملل تغییر خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: امروز به طور تقریبی بیشتر کشورهای اروپایی، آمریکا و مسئولان آن‌ها عنوان می‌کنند فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

 

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: این به این معناست که کشورهای مختلف برای آنچه در دوران دولت ترامپ متوقف شده بود قصد همکاری دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: سال 1400 سالی متفاوت از امسال و سال 98 و 97 است که امیدواریم این تحولات باعث گشایش معیشت و زندگی مردم در سراسر کشور به ویژه استان اصفهان باشد.

 

واعظی اظهار داشت: مسئولان اتاق بازرگانی اصفهان فضای مناسبی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان بوجود آوردند، گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش اقتصادی اصفهان در شرایط تحریم، فشار حداکثری و جنگ اقتصادی خوب برنامه ریزی کرده است.

 

وی اضافه کرد: این استان همچنین توانسته در شرایط کرونا برای صادرات بازارهای خوبی در کشورهای مختلف بوجود بیاورد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد:  میان اتاق بازرگانی و بخش خصوصی، مسئولان دولتی استان و استاندار و مدیران کل بخش‌های مختلف ارتباط خوبی وجود دارد و توانستند با هم افزایی برای حل مشکلات گام بردارند.

 

منبع: ایرنا

نظر شما