شناسهٔ خبر: 45658402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سپاهان – استقلال | فکری به دنبال کسب سه امتیاز / نویدکیا به دنبال شکستن طلسم پخش زنده | پخش زنده بازی استقلال – سپاهان

صاحب‌خبر -

شفقنا – در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال و سپاهان از ساعت ۱۷:۱۰ با تیم داوری سید وحید کاظمی – محمد علی پورمتقی – رحیم حاجیلو – حمید رضا افشون در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که سه امتیاز این بازی اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم دارد.

به گزارش شفقنا ورزشی،  شاید دیدار استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم، حساس ترین دیدار نیم فصل نخست لقب بگیرد. دیداری که اگر برنده داشته باشد، می تواند ۵۰ درصد از قهرمان نیم فصل لیگ را مشخص کند و در صورتی که پرسپولیس نتواند دو دیدار پیش رو را برنده شود، آنگاه برنده نبرد اصفهان می تواند قهرمان نیمی از لیگ بیستم باشد.

در هفته گذشته استقلال با یک گل از سد نساجی گذشت و سپاهان ۱-۳ ذوب آهن را شکست داد.

استقلال با ۲۶ امتیاز در صدر قرار دارد و سپاهان ۲۵ امتیازی تیم دوم جدول است.

برای استقلال در بازی امروز شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارند و به دلیل مسائل فنی هم فکری ترجیح داده که نام فرشید باقری در لیست حضور نداشته باشد. استقلال در هفته پیش آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این هفته محرومی ندارد. شایان مصلح از سپاهان غایبان قطعی این دیدار هستند ضمن اینکه هنوز معلوم نیست کی‌روش استنلی به این دیدار می‌رسد یا نه.

به احتمال بسیار زیاد محمد رشید مظاهری حضور خواهد داشت. سنگربانی که در مسابقه گذشته به ترکیب بازگشت از زمان نیمکت نشینی سیدحسین حسینی برای ۱۱ بازی متوالی در چارچوب دروازه قرار داشت.

در خط دفاعی وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و عارف غلامی ۴ بازیکنی هستند که نسبت به عملکرد تیم در مسابقه گذشته شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند. محمد حسین مرادمند آسیب دیدگی‌اش به پایان رسیده و طی هفته اخیر هم در تمرینات گروهی حضور داشت پس امکان دارد او هم به ترکیب ملحق شود.

در خط حمله هم با توجه به آسیب دیدگی مجدد شیخ دیاباته مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری دو مهاجمی هستند که فعلا در اختیار کادرفنی هستند و برای حضور در ترکیب اصلی مورد اعتماد قرار دارند.

آخرین نبردهای دو تیم و نتایج آنها به این شرح است:

سپاهان ۳-۲ استقلال (دیدار رفت فینال جام حذفی ۱۳۸۳)

سپاهان ۰-۱ استقلال (لیگ هجدهم ۱۳۹۷)

سپاهان ۲-۲ استقلال (لیگ نوزدهم ۱۳۹۸)

مقایسه عملکرد سپاهان و استقلال در لیگ بیستم به این شرح است:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به این شرح است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

پخش زنده | پخش زنده بازی استقلال – سپاهان

نظر شما