شناسهٔ خبر: 45325856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یحیی در مناظره با رسول پناه شرکت می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، حداقل تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر در مناظره با رسول پناه شرکت نمی‌کند؛ زیرا معتقد است موجب برهم ریختن تمرکز تیمش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از صحبت‌های یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک، مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس از یحیی درخواست کرد تا در مناظره‌ای شرکت کند.

او در این باره بیان کرد: عملکرد تو (یحیی گل محمدی) در تیم‌های سابق، گواه خیلی از مسائل است. دیگر این سیاست بهانه جویی‌، نخ نما شده است. ضمنا با همین ترکیب بازیکنان و وضعیت موجود، قرارداد بستی. اگر واقعا شرایط سخت بودند؛ پس چرا قرارداد خود را تمدید کردی؟! این یعنی وضع موجود را پذیرفته اید. اعلام می‌کنم که اینجانب آمادگی آن را دارم که در هر برنامه زنده‌ای که  یحیی گل‌محمدی انتخاب کند، با او مناظره‌ای شفاف و روشن را برگزار کنم تا هواداران و مردم بدانند چه کسی با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شده است؟ این گونه حقیقت بر همگان عیان و آشکار می‌شود.  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حداقل تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال، نمی‌خواهد در مناظره با رسول پناه شرکت کند؛ زیرا معتقد است این موضوع سبب برهم ریختن تمرکز تیمش می‌شود.

پرسپولیس در ۶ بازی اخیر، تنها در یک بازی به پیروزی رسیده است و در حال حاضر نیز وضعیت خوبی ندارد. این تیم با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی در رده نهم قرار دارد.

نظر شما