شناسهٔ خبر: 45309864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در آستانه دهه فجر؛

پروژه‌های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان افتتاح شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و دختران شاهرود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده‌های فنی پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
 
رضا نقدی با اشاره به اهداف و اثرات اجرایی این یادمان گفت: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده یادآور دلاوری‌ها، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم در سال‌های ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

نقدی همچنین از بهره برداری سالن ورزشی چند منظوره دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و چمن مصنوعی و سالن بدنسازی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: آنچه در کنار علم‌آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه‌ها برخوردار است، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره مورد توجه بوده است.

وی افزود: با تأسی به تاکیدات رهبری به ورزش، امیدواریم بتوانیم با توجه به ارزش‌های اسلامی زمینه را برای رشد و تکامل جسمی و معنوی نوجوانان و جوانان و آحاد مردم میهن اسلامی‌مان فراهم آوریم.
 
پروژه‌های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان رونمایی شد

سکینه ماندگارزاد، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود با ابراز خرسندی و خوشحالی از افتخار حضور شهید گرانقدر گمنام در این مجموعه دانشگاهی افزود: ما امروزه هرچه از عزت و اقتدار و امنیت و آزادی و استقلال داریم مرهون جانبازی‌های این عزیزان است که به فرمان امام خود، برپایی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهم واجبات دانسته و نشان دادند که در پیروی از خط ولایت و رهبری بی‌پروا آماده جانفشانی هستند.

ماندگارزاد گفت: این امر بازتوانی و احساس مسئولیت مدیریتی و فرهنگی برای دانشجویان، مسئولان و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین در حال حاضر با داشتن بیش از ۴ هزار دانشجو و ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، مشغول به فعالیت است.
 
پروژه‌های ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان رونمایی شد

نظر شما