شناسهٔ خبر: 45301304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کاظمی مطرح کرد

توزیع بسته‌های غذایی در گرم‌خانه‌های همدان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: به همت خواهران بسیج دانشجویی بوعلی سینا بسته‌های غذایی در گرم‌خانه‌های همدان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محسن کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: به همت خواهران بسیج دانشجویی بوعلی سینا غذای گرم در میان گرم خانه‌های همدان توزیع شد.

کاظمی اظهار کرد: از ابتدای آغاز بیماری کرونا و به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر توسعه کمک‌های مومنانه، بسیج دانشجویی این دانشگاه در ۳ مرحله اقدام به کمک‌های مومنانه و بهداشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه تلاش در زمینه ارتقای سطح زندگی نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی یک اصل است، افزود: به همین منظور با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به دنبال احیای مطالبات مردمی در بخش رفع فقر هستیم.

وی ایجاد سطح معقولی و حداقلی از شرایط زندگی مطلوب را حق همه آحاد جامعه و مطالبه امام (ره) و رهبر انقلاب دانست و گفت: متأسفانه دولت‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

کاظمی ایجاد روحیه شور و نشاط در بین افراد نیازمند را وظیفه دستگاه‌های حمایتی دانست و گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی نیز در این مسیر ورود کرده‌اند و ما نیز برنامه ریزی‌های لازم را صورت داده‌ایم. اقدامات گروه‌های جهادی برای حل مشکلات نیازمندان موجب ایجاد انگیزه و امید خواهد شد.

نظر شما