شناسهٔ خبر: 45149297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکی | لینک خبر

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با رئیس فدراسیون / تاکید بر حضور بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های استان مازندران

صاحب‌خبر - رئیس فدراسیون اسکی با مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون اسکی ضمن دیدار با دکتر عباس نظریان ریاست فدراسیون اسکی، راهکارهای توسعه ورزش اسکی در استان مازندران را بررسی نمود.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران به فعالیت هیات اسکی در این استان اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به ظرفیت استان مازندران تصمیم بر این شد تا هیات اسکی نیز در این استان فعالیت خود را دنبال نماید و بزودی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد احداث پیست اسکی در این استان خواهیم بود.

وی افزود: استان مازندران یکی از استان‌های گردشگر پذیر است و می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش اسکی بوجود بیاورد. خوشبختانه پیشنهادهای خوبی نیز از سوی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه وجود دارد و با همراهی فدراسیون اسکی قطعا در آینده نزدیک شاهد فعالیت رسمی و جدی ورزش اسکی در این استان خواهیم بود.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی نیز در این دیدار با استقبال از طرح‌های در دست اقدام برای تاسیس پیست اسکی در استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه استان مازندران و ظرفیت بسیار بالای مدیرکل ورزش و جوانان این استان، قطعا در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی پیست اسکی در استان مازندران خواهیم بود.

وی افزود: حضور بخش خصوصی همواره در ورزش مورد استقبال قرار گرفته و اگر بر روی ورزش اسکی در استان مازندران سرمایه‌گذاری صورت پذیر با استقبال بسیار بالای گردشگران همراه خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکی و مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران همچنین در مورد برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه زودتر انتخابات ریاست هیات اسکی مازندران نیز بحث و تبادل نظر نمودند و مقرر گردید این انتخابات بزودی برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما