شناسهٔ خبر: 44875748 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار رحیمی:

سردار سلیمانی به راستی ذوب در ولایت بود / پرچم سلیمانی همچنان در اهتزاز خواهد بود

رئیس پلیس پایتخت در آیین گرامیداشت یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به راستی ذوب در ولایت بود، گفت: پرچم سلیمانی همچنان در اهتزاز خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "حسین رحیمی" در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها که در ستاد فاتب برگزار شد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به راستی ذوب در ولایت بود و مهمترین اصل نظام اسلامی را اصل ولایت فقیه می‌دانستند و همواره و در همه شرایط مطیع اوامر ولایت بودند، بیان داشت: سردار سلیمانی با همه اقتدار و عزت و قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی که داشت خود را سرباز ولایت می‌دانست و در این مسیر فارغ از خط و جناح بندی‌های موجود، همه تلاش و همت خود رابکار بست موضوعی که همه ما باید به این موضوع خود را مقید بدانیم.

وی با اشاره به اینکه از صدر اسلام موضوع سقفیه و بی حرمتی‌های که در حق اهل بیت عصمت و طهارت و در راس آن حضرت فاطمه زهرا (س) روا داشتند همه به واسطه عدم بصیرت مردم آن روز و عدم تبعیت از ولایت راستینشان بود، عنوان داشت: امروز به فرموده امام راحل مردم ما، از مردم دوران پیامبر و امیر المومنین بهتر هستند و به درستی همین است چرا که مردم گرانقدر ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی و دیگر حوادث سخت دیگر، پشت سر، ولی فقیه خود ایستادند و مردانه مجاهدت کردند که سردار سلیمانی نمونه‌ای از سربازان ولایت و پرورش یافته در این مکتب بود که صادقانه و مجاهدانه ایستادو در این مسیر به فیض عظمای شهادت نایل شد.

سردار رحیمی افزود: در بررسی تاریخ گذشته ایران می‌توان مشاهده کرد که در هیچ برهه‌ای از تاریخ، ایرانیان چنین مقتدرانه و عزتمندانه در مقابل دشمنان خود نایستاده بودند که این همه از برکات وجود، ولی فقیه و وجود سردارانی مانند سردار سلیمانی هاست.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با تدبیر سردار سلیمانی نقشه شوم دشمنان از جمله نقشه آمریکا در تشکیل خاورمیانه جدید و تجزیه دنیای اسلام به نتیجه نرسیده و در نطفه خفه شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی هوشمندانه در شکست راهبر‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا نقش افرینی کرد و اتحادی معنوی را در بین کشور‌های مسلمان با تشکیل لشکر‌های فاطمیون، زینبیون، حیدریون و ... به وجود آورد به گونه‌ای که با تدبیر و تلاش حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت در غرب آسیا قدرتی بزرگ و تاثیر گذار است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه راه و هدف سردار سلیمانی رابا قدرت ادامه خواهیم داد و پرچم سلیمانی همچنان در اهتزاز خواهد بود، بیان داشت: حاج قاسم متعلق به همه امت اسلامی می‌باشد چرا که در دفاع از حریم مسلمانان خوش درخشید و پوزه دشمنان اسلام و مسلیمین را به خاک مالید.

سردار رحیمی با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی، عنوان داشت: آیت الله مصباح در حقیقت عمار ولایت بودند و در راه دفاع از حریم ولایت و ترویج اسلام ناب بسیار تلاش و مجاهدت کردند.

نظر شما