شناسهٔ خبر: 44857045 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکی | لینک خبر

به مناسبت روز پرستار/ تقدیر فدراسیون اسکی از کادر درمان و پزشکی

صاحب‌خبر - فدراسیون اسکی از کادر درمان و پزشکی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران با تقدیراز پرستاران بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) به نمایندگی از جامعه پرستاران کشور ضمن گرامیداشت روز پرستار از تلاش‌ها و زحمات کادر درمان و پزشکی کشور در دوران شیوع ویروس کرونا تقدیر به عمل آورد.

بر همین اساس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از خانواده بزرگ اسکی ایران ضمن اهدای لوح تقدیر به همراه شاخه‌های گل به رسم یادبود به کادر درمان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) از تلاش‌های این عزیزان که در ماه‌های اخیر درگیر مبارزه ویروس کرونا بوده‌اند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

همچنین فدراسیون اسکی یاد و خاطره سه تن از کادر درمان و پزشکی بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) که طی ماه‌های اخیر به دلیل ابتلای به ویروس کرونا به شهادت رسیده‌اند را گرامی‌ می‌دارد و از خداوند متعال برای آن عزیزان آرزوی مغفرت و آرامش دارد.

بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) طی ماه‌های اخیر یکی از مراکز مهم‌ بستری و درمان بیماران کرونا بوده است و تا کنون بیش از یکصد نفر از کادر این بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند سه تن از این عزیزان نیز به دلیل ابتلای به کرونا به شهادت رسیده‌‌اند.

انتهای پیام

نظر شما