شناسهٔ خبر: 44306292 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

به ایشان پیشنهاد دادیم بیاید گزارش کند اما خودش قبول نکرد

علی فروغی: عادل فردوسی‌پور مظلوم نمایی می‌کند +ویدیو

علی فروغی مدیر شبکه ۳ درباره فردوسی پور گفت: در مورد ایشان باید بگویم که کار داشت از مدار خارج می شد. بقیه هم داشتند نگاه می کردند و با این روش صدا و سیما داشت از هم می پاشید.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ علی فروغی مدیر شبکه سه در یک گفت‌وگو درباره عدم حضور عادل فردوسی‌پور گفت: نه محبوبیت ایشان برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان. اما وقتی می‌بینید یک دروازه‌بان دارد در یک خط دیگر حرکت می‌کند، باید شخص دیگر را درون دروازه بگذارید. در مورد ایشان باید بگویم که کار داشت از مدار خارج می‌شد. بقیه هم داشتند نگاه می‌کردند و با این روش صدا و سیما داشت از هم می‌پاشید.

فروغی ادامه داد: ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیرم و راه هم برای ایشان باز است و به شما بگویم ایشان دارد مظلوم‌نمایی می‌کند. ایشان کارمند رسمی صداوسیماست و در همین یک سال اخیر یک میلیارد از مطالبات ایشان را پرداخت کردیم، با امضای بنده به ایشان ترفیع شغلی دادیم، شبکه ورزش زیر نظر شبکه سه است و ایشان رقم زیادی بابت برنامه فوتبال ۱۲۰ دریافت کرد. به ایشان پیشنهاد دادیم بیاید گزارش کند اما خودش قبول نکرد. برخلاف این مظلوم‌نمایی‌ها و در همان دوره‌ای که بحث مهاجرت شده بود، ایشان به صورت دستی درخواست فوتبال ۱۲۰ را به ما داد. 

بیشتر بخوانید: حمله آزاده نامداری به علی فروغی در حمایت از عادل فردوسی‌پور

نظر شما