شناسهٔ خبر: 44205610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با صدور پیامی؛

بادامچیان ترور شهید فخری‌زاده را تسلیت گفت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام دکتر بادامچیان به این شرح است:
باسمه تعالی
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه
خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند عزیز و جهادگر نظامی و علمی کشور، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده توسط عوامل رژیم منحط و غاصب صهیونیستی و سازمان‌های تروریستی وابسته به این رژیم منحوس، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
حزب موتلفه اسلامی فقدان این دانشمند گرانقدر را به فرماندهی محترم کل قوا مقام معظم رهبری، خانواده معزز و همه یاران و همرزمانش تسلیت می‌گوید.
قطعاً پرورش یافتگان مکتب شهادت و شاگردان این شهید عزیز راه او را با اقتدار و شجاعت ادامه خواهند داد.
عوامل مزدور این ترور کور باید بدانند که، ولی خون پاک این شهدا خداوند جبار، قهار و منتقم است که با دست مومنین انتقام خون این شهید و دیگر شهدا همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را با عزت و اقتدار خواهد گرفت و این گونه اقدامات ناجوانمردانه هیچ خللی در اراده پولادین و ایستادگی ملت غیور ایران و ارتش رشید اسلام ایجاد نخواهد کرد، بلکه خون شهدای ارشد هسته‌ای در امتداد خون شهدای ترور، به حول و قوه الهی طومار ننگین صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی را در هم خواهد پیچید.
ان شاالله
دکتر اسدالله بادامچیان
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

نظر شما