شناسهٔ خبر: 44154908 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وقتی مدافع کروات استقلال محبوب می شود! مسلمان خودی نشان داد آخرین وضعیت شکایت های سرخابی ها زلاتان ابراهیموویچ باز هم مرد سال سوئد شد

صاحب‌خبر -

شفقنا – مدافع کروات استقلال با گلی که به ثمر رساند و البته اقدام او در تابستان در راه محبوب شدن در آبی پوشان است.

به گزارش شفقنا ورزشی، هرویه میلیچ یکی از بازیکنان سرشناس و باکیفیت خارجی بوده است که راهی لیگ برتر شده و به نظر می رسد که تیم های باشگاهی و البته تیم ملی ایران هر بار که به بازیکنان و مربیان کروات پناه برده ناامید نشده است.

این بازیکن ۳۱ ساله کروات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. او علاوه بر بازی در لیگ کرواسی در لیگ های اروپایی دیگری مثل لیگ سوئد، روسیه، یونان و سری A و B ایتالیا را در کارنامه دارد و داشتن چنین بازیکنی برای هر تیمی غنیمتی بزرگ به شمار می آید.

میلیچ در دوران استراماچونی بود که راهی استقلال شد و خیلی زود توانایی های خود را در این تیم نشان داد البته برای مقطعی هم نیمکت نشین شد که این برای هر بازیکنی طبیعی است.

او فصل قبل دو گل در ۲۲ بازی در لیگ برتر برای استقلال به  ثمر رساند.

در تابستان خبرهای زیادی درباره عدم بازگشت میلیچ به گوش رسید. او طلب خود را از استقلال دریافت نکرد و حتی زمزمه های هم درباره شکایت او از آبی پوشان برای دریافت مطالباتش شنیده شد اما او دست به اقدامی بسیار جالب و خاص زد که بر خلاف دیگر بازیکنان خارجی بود.

میلیچ اعلام کرد که نه حاضر است به استقلال برگردد بلکه با قسطی شدن طلب خود  از آبی پوشان هم موافقت کرد که این اقدام بسیار جالب و بی سابقه ای از یک بازیکن خارجی بود و همین باعث شد تا او به تیم برگردد.

این بازیکن کروات در دیدار برابر ماشین سازی ناجی استقلال شد. او که پیش از این خود را در بیرون از میدان ثابت کرده بود این بار هم در مستطیل سبز ثابت کرد و یک گل دیدنی و سه امتیازی به ثمر رساند؛ گلی که قطعا هم محبوبیت او را در بین آبی پوشان بیشتر خواهد کرد و هم باعث شد تا تیم فکری از شرایطی بد روحی که داشت خارج شود و به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

تجربه بالایی میلیچ و حضور نادری در کنار او می تواند سمت چپ استقلال را مانند سمت راست این تیم کند البته نادری به تازگی به ترکیب تیم اضافه شده است و طبیعی است که به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

مسلمان خودی نشان داد

آخرین وضعیت شکایت های سرخابی ها

زلاتان ابراهیموویچ باز هم مرد سال سوئد شد

نظر شما