شناسهٔ خبر: 43719072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون سازمان صمت لرستان:

مشکل کمبود روغن خوراکی در بازار لرستان برطرف می‌شود/ اعمال جریمه برای واحدهای متخلف

لرستان- حسامی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت با اشاره به کمبود روغن در لرستان گفت: روغن مایع در فروشگاه‌های زنجیره استان توزیع و کمبود اقلام ضروری در بازار لرستان به زودی برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

فریبرز حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در یک گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، شرکت غله و اماکن نیروی انتظامی از خبازی‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، لوازم خانگی و انبارهای مواد غذایی در خرم‌آباد بازدید به عمل آمد.

وی افزود: این سرکشی‌ها به‌منظور بررسی نحوه فعالیت در سامانه جامع انبارها، میزان موجودی کالاهای اساسی و اولویت دار سبد خانوار نظیر تخم مرغ، روغن خوراکی، مواد شوینده و بهداشتی و ضد عفونی کننده و ... در شهرستان خرم‌آباد انجام شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت عنوان کرد: در مجموع ۳۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت که پنج واحد متخلف به‌علت گرانفروشی به مبلغ چهار میلیون و ۷۵۳ هزار تومان، شناساسی و برای تشکیل پرونده و صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: دو واحد خبازی هم به‌علت تکرار تخلف، پلمب و با نصب پرده به شهروندان معرفی شدند، همچنین جریمه‌هایی برای واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در نظر گرفته شده است که مبلغ جریمه برای هر واحد، ۳۰۰ هزار تومان است.

حسامی با اشاره به کمبود روغن در لرستان گفت: دلیل کمبود روغن مشکلاتی بود که در عرضه و تقاضا وجود داشت؛ روغن مایع در فروشگاه‌های زنجیره استان توزیع و کمبود اقلام ضروری در بازار لرستان به زودی برطرف می‌شود.

وی گفت: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ سامانه تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

نظر شما