شناسهٔ خبر: 43600031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم ملایر در مجلس با بازار مطرح کرد:

مشکلات سرمایه اولیه کارخانه «کیان وینسا» ملایر/ پیشنهاد ارزآوری از تولید مبل منبت

آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس دلیل تعطیلی کارخانه «کیان وینسا» ملایر واحد تولیدی ساخت درب و پنجره pvc در حوزه انتخابیه خود را بحث سرمایه در گردش عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: کارخانه "کیان وینسا"ملایر از مجموعه های تعطیل شده حوزه انتخابیه بنده است، این کارخانه یک واحد تولیدی ساخت درب و پنجره pvc بود.

وی افزود: این کارخانه کاملاً مدرن به ماشین آلات روز بود که متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب بازار تعطیل شده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این کارخانه در حال حاضر در بحث سرمایه در گردش مشکلات زیادی دارد و این مسئله باعث شده تا این واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود.

 نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای خرد تولیدی صنایع غذایی در مجموعه ثامن ملایر زمانی مشغول به بسته بندی شیر انگور و تولید خیارشور بودند که امروز بسیاری از این واحدها تعطیل شده‌اند و این تعطیلی صرفاً هم به دلیل نوسانات بازار ارز و محدودیت در امر صادرات این کالاها بوده است.

 وی تاکید کرد: احساس بنده این است که اگر بخواهیم در حوزه انتخابیه ملایر ظرفیت‌های راکد صنایع را فعال کنیم ابتدا باید به سراغ بهره‌برداری از تولید انگور و تولید منبت برویم چرا که ما سالانه حدود ۶۰ هزار دست مبل منبت تولید می کنیم و اگر بتوانیم میز منبت و میز کشمش را در ملایر داشته باشیم می‌توانیم ارزآوری خوبی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

نظر شما