شناسهٔ خبر: 43584652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

آیین بهره برداری از ۱۲ پروژه شهرداری گرگان؛

استاندار گلستان: شیوع کرونا فرصتی برای تسریع در ایجاد شهر هوشمند است

استاندار گلستان با بیان اینکه هر تهدیدی را می توان فرصتی تلقی کرد, گفت: اگر چه شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای زندگی فراهم کرده اما فرصتی مغتنم برای ایجاد شهر هوشمند و خدمت رسانی با استفاده از سامانه ها و بدون حضور مردم در شهرداری و دستگاه های اجرایی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس امروز در آیین بهره برداری از ۱۲ پروژه شهرداری گرگان به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی در کنار شهرداری گرگان و دیگر شهرداری های استان باید تلاش کنند از هر فرصتی برای ارایه خدمات بدون حضور مردم استفاده کنند و شعار ایجاد شهر هوشمند را محقق سازند.
وی افزود: خدمات شهرداری گرگان نشان دهنده تعامل مناسب بین شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان دارد و همچنین نشان می دهد این دو نهاد مردمی به پروژه های ماندگار شهری توجه ویژه ای دارند.
استاندار گلستان یادآور شد: اجرای پروژه هایی که سلامت شهروندان را مورد توجه قرار می دهد در واقع در ایجاد شهر سالم موثر است.
حق شناس با اشاره به کمک دولت به شهرداری ها ادامه داد: ۶۰ درصد از هزار میلیارد تومان بودجه ۳۴ شهرداریهای استان به شهرداری گرگان تعلق دارد و دولت در طول سال قبل بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان کمک کرده است چرا که تلاش دولت افزایش منافع مردم از خدمات عمومی است.
وی با تاکید بر اهمیت تغییر نگاه در حوزه شهری خاطر نشان کرد : باید به جای نگاه خودرو محور در شهرها نگاه انسان محور وجود داشته باشد و اقدامات شهرداری ها در فعالیت های عمرانی نخست نگاه انسان محور باشد.
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه توجه شهرداری گرگان به اجرای پروژه های کلان شهری نشان می دهد که حضور در سال پایانی شورا عزم این شهری و شورا را برای فعالیت ها و اقدامات بزرگ سست نکرده و یقیناً اتخاذ راهبرد درست منجر به اقدامات ارزشمند در آینده خواهد شد.
در این آیین ۱۲ پروژه شهرداری گرگان با اعتبار ۵۴.۵ میلیارد تومان با حضور استاندار گلستان, معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار, مدیران کل ستادی, شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و تعدادی از مدیران ارشد استانی و شهرهای دیگر شهرهای استان بصورت متمرکز در پارک شطرنج افتتاح شد.

گالری تصاویر

نظر شما