شناسهٔ خبر: 43582332 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ: رسانه‌ها باید صدای مردم باشند

صاحب‌خبر -

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جریان رسانه را خط مقدم حضور در کنار مردم در همه شرایط از جمله در بحران‌ها عنوان کرد و گفت: هنر رسانه این است که به اصل صحت اطلاعات پایبند و همواره در همه شرایط کنار مردم باشد.

به گزارش ایرنا، محمد خدادی روز سه شنبه در نشست رسانه ای رتبه بندی پایگاه‌های خبری در محل معاونت مطبوعاتی با تشریح جزئیات این طرح و نقش رسانه ها، افزود: رتبه بندی رسانه ها فرصتی برای آسیب شناسی و تقویت آنها در جهت رشد و ارتقای آنهاست.
وی حضور لحظه ای در کنار مردم با حداقل زمان برای جمع آوری و انعکاس اطلاعات را از ویژگی های رسانه ها عنوان کرد و گفت: در همه واقعه ها رسانه اثبات کرده در کنار مردم است.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه باید همگی به ارتقای رسانه ها کمک کنیم، گفت: داشتن یک رسانه و حتی فراوانی آن امروز نشانه قدرت برای کشورها نیست بلکه محتوای نشر اطلاعات و انتشار مطالب و اخبار و ‌محتوای با صحت و دقت تعیین کننده خواهد بود.
خدادی در ادامه با تاکید بر نیاز به آسیب شناسی رسانه ها، اظهار داشت: معاونت مطبوعاتی امروز ‌وظیفه و ماهیتش کمک به رشد رسانه ها برای تولید محتوا برای بهره برداری و تاثیرگذاری هر چه بیشتر است.

اشتراک گذاری در:

برچسب‌ها:

نظر شما