شناسهٔ خبر: 43582260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مقابل پارتی‌بازی در اشتغال پارس جنوبی می‌ایستیم

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقابل پارتی‌بازی در اشتغال پارس جنوبی می‌ایستیم، گفت: اجازه نمی‌دهیم حق جوانان بوشهری ضایع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانس با ابراز نارضایتی نسبت به وضعیت تصمیمات در پارس جنوبی گفت: سیاسی‌بازی در تصمیمات تخصصی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید عدالت اجرا شود.

وی با بیان ایکه همه بخش‌های نظارتی را فعال و حساس خواهیم کرد و مقابل پارتی‌بازی می‌ایستیم، تصریح کرد: در برخی از تصمیم‌گیری‌ها بوی تبعیض و پارتی‌بازی و اعمال نفوذ سیاسی به مشام می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با جدیت پیگیر احقاق حقوق جوانان در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم، تصریح کرد: از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و از همه ابزارهای نظارتی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم تاکید کرد: سیستم اشتغال در پارس جنوبی باید شفاف شود تا از پارتی‌بازی و اعمال نفوذ سیاسی و تبعیض جلوگیری شود. فساد در تاریک‌خانه‌ها رخ می‌دهد و جایی که شفافیت نباشد احتمال بروز هرگونه فسادی وجود دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید برخی افراد با فشار سهم بیشتری در اشتغال پارس جنوبی بگیرند، گفت: برخی مدیران عملکرد خوبی نداشته‌اند و به آنها تذکر داده‌ایم و برای احقاق حق و برقراری عدالت از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

نظر شما