شناسهٔ خبر: 43543374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

سفارت کشورمان حمله تروریستی در کابل را محکوم کرد

فارس

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی به مرکز آموزشی کوثر در غرب کابل را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل حمله تروریستی غیر انسانی و ضد اسلامی علیه مرکز آموزشی کوثر در کابل را که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها تن از دانش آموزان بی گناه شده است را به شدت محکوم می‌کند و ضمن تسلیت به دولت و مردم افغانستان، با خانواده های شهدا اظهار همدردی و برای مجروحان آرزوی بهبود و سلامت دارد.

سفارت ایران در کابل همچنین اعلام کرد که متاسفانه طی هفته های اخیر گسترش اقدامات هدفمند تروریستی در برخی از مناطق شهر کابل و سایر نقاط افغانستان حکایت از برنامه‌ریزی‌های شوم به منظور تشدید اختلافات قومی و مذهبی در افغانستان داشته و لازم است در این رابطه همگان هشیاری لازم را به خرج داده و جهات قانونی ذیربط اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع: فارس
عکس لو رفته قبل از عمل ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا روغن نباتی هم نایاب شد / آیا روغن هم سهمیه بندی می شود؟ عکس های18+ ریحانه پارسا لو رفت دعوای شدید الناز شاکردوست و سحر قریشی !+ فیلم جنجالی الناز شاکردوست کشف حجاب کرد ! + عکس دیده نشده خانه فوق لاکچری علی دایی همه را شگفت زده کرد ! + عکس دیده نشده صحبت های جنجالی بهاره رهنما درباره ازدواج دوم ! + فیلم راز جسد پیدا شده در دیوار فاش شد! + فیلم دلخراش امیر تتلو از تتوی جدیدش رونمایی کرد ! + عکس جنجالی بازیگر معروف زن درحال اسکیت بازی + عکس داغ حرکت های عجیب ریحانه پارسا خارج از ایران + فیلم حاشیه ساز

برچسب‌ها:

نظر شما