شناسهٔ خبر: 43529897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

در جلسه ای به ریاست استاندار قم صورت گرفت:

تاکید استاندار قم بر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

استاندار قم بر ضرورت تلاش مسئولان جهت تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی ضمن تبریک کسب رتبه نخست استان قم در برگزاری مسابقات قرآن نماز و عترت اظهار کرد: تلاش های کادر آموزش و پرورش استان در این راستا شایسته قدردانی است.

سرمست در ادامه سند تحول بنیادین را مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری دانست و گفت: اجرای درست این سند می تواند به تحول و پویایی در نظام آموزشی منجر شود. وی گفت: تحقق این سند در گرو همکاری کادر آموزش و پرورش و خانواده هاست.

سرمست همچنین با اشاره به تغییر روش و سبک زندگی جدید در دوره شیوع کرونا، آموزش غیرحضوری بواسطه برنامه شاد را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: الزامات استفاده بهینه از این نرم افزار بایستی فراهم شود.

استاندار قم با بیان اینکه معنای آموزش مجازی تعطیلی مدارس نیست گفت: بایستی ضمن تدارک زیرساخت های آموزش غیرحضوری، از تهدید کرونا برای تغییر الگوهای آموزشی بهره ببریم.

سرمست خاطرنشان کرد: از خیرین آموزش و پرورش در ارتباط با پشتیبانی از دانش آموزان بی بضاعت و کمک به تحصیل آنها قدردان هستیم. در این جلسه از برنامه اداره آموزش و پرورش ناحیه دو قم در سال ۱۳۹۹ رونمایی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما