شناسهٔ خبر: 43037578 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بهروز:

گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: امکان درخواست و اخذ گواهی اشتغال به تحصیل در پیش‌خوان خدمت سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور فراهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و برخط به دانشجویان، امکان درخواست و اخذ گواهی اشتغال به تحصیل در پیش‌خوان خدمت سامانه جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir فراهم شد.
 
بهروز افزود: آن دسته از دانشجویانی که متقاضی صدور گواهی اشتغال به تحصیل هستند می‌توانند پس از ثبت درخواست و طی مراحل ذیل، گواهی اشتغال به تحصیل خود را دریافت کنند.

۱- درخواست دانشجو: اگر نوع درخواست در گزینه‌ها مشخص شده دانشجو یکی از موارد را انتخاب و در غیر این صورت گزینه سایر را انتخاب می‌کند. در قسمت شهر و اداره محل ارسال نیز عنوان شهر و اداره مربوطه را تایپ می‌کند. ۲- تایید کارشناس خدمات آموزشی مرکز / واحد ۳- تایید ریاست مرکز / واحد ۴- چاپ گواهی شماره و امضاء شده توسط ریاست مرکز / واحد (چاپ می‌تواند توسط دانشجو نیز انجام شود) ۵- در صورت نیاز به ممهور به مهر شدن گواهی‌های چاپ شده، گواهی مذکور توسط مرکز / واحد محل تحصیل دانشجو ممهور به مهر می‌شود.

نظر شما