شناسهٔ خبر: 4300224 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵ برابر با چیپست اپل A12 و بهتر از کایرین ۹۸۰ ظاهر شده است

تقریبا یک ماه پیش بود که پس از معرفی رسمی اسنپدراگون ۸۵۵ ما با هم در ترنجی مقایسه بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ با اپل A12 بایونیک، اگزینوس ۹۸۲۰ و کایرین ۹۸۰ را دیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

تقریبا یک ماه پیش بود که پس از معرفی رسمی اسنپدراگون ۸۵۵ ما با هم در ترنجی مقایسه بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ با اپل A12 بایونیک، اگزینوس ۹۸۲۰ و کایرین ۹۸۰ را دیدیم. امروز اما به نظر می رسد که عملکرد چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ شده و نتایج بهتری ثبت می شود. بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵ برابر با چیپست اپل A12 و بهتر از کایرین ۹۸۰ ظاهر شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اسنپدراگون ۸۵۵

اسنپدراگون ۸۵۵

کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ را به عنوان «اولین پلتفرم تجاری برای موبایل های با پشتیبانی از شبکه ۵G چندگیگابیتی» معرفی شد. همچنین واحد پردازش عصبی یا NPU که برای پردازش های هوش مصنوعی بهتر ارایه می شود در این SoC پرچمدار کوالکام نیز حضور خواهد داشت. این سه برابر عملکرد بهتر در زمینه پردازش هوش مصنوعی را ارایه خواهد کرد. پیش از این نیز در ترنجی دیدیم که بنچمارک هوش مصنوعی اسنپدراگون ۸۱۵۰ (اسنپدراگون ۸۵۵) و مدیاتک هلیو پی ۸۰ بسیار بهتر از کایرین ۹۸۰ است. در حقیقت در پردازش هوش مصنوعی اسنپدراگون ۸۵۵ با NPU خود تا ۳ برابر سریع تر از اسنپدراگون ۸۴۵ است.

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵

همانطور که در نمودارهای بالا می بینید، بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵ در مقایسه با اسنپدراگون ۸۴۵ مرجع، اسنپدراگون ۸۴۵ وان پلاس ۶T و کایرین ۹۸۰ هوآوی میت ۲۰ دیده می شود. همانطور که می بینید، امتیاز بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵ برابر ۳۶۲ هزار بوده که با این حساب بسیار قابل تامل ظاهر شده است.

امتیاز بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۵۵ برابر ۳۶۲ هزار است

پیش از این ما امتیاز ۳۶۳ هزار را برای چیپست اپل A12 بایونیک روی آیفون Xs مکس دیده بودیم. حتما شما هم مثل من به یاد بنچمارک Antutu اکسپریا ایکس زد ۴ که روی مرز ۴۰۰ هزار است افتاده اید، بله! با مقایسه بنچمارک نسخه مرجع چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ با وان پلاس ۶T مجهز به اسنپدراگن ۸۴۵ می توان حدس زد که سونی با بهینه سازی خوب بتواند امتیاز ۳۶۲ هزار نسخه مرجع اسنپدراگون ۸۵۵ را ارتقا بدهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کوالکام چیپست خوبی را برای رقابت در سال ۲۰۱۹ آماده کرده است؟ از یاد نبرید که این چیپست تقریبا ۶ ماه جدیدتر از چیپست های اپل و هوآوی به شمار می رود.

لینک کوتاه:

نظر شما