شناسهٔ خبر: 42915768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

گل‌محمدی: برای برد و ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شارجه امارات گفت: بازی سخت و حساسی در پیش داریم و مصاف با الشارجه یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل ما خواهد بود.

صاحب‌خبر -

روزنامه خراسان: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شارجه امارات گفت: «بازی سخت و حساسی در پیش داریم و مصاف با الشارجه یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل ما خواهد بود. این بازی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در جام بمانیم و به خاطر همین با همه توان و نیرو بازی می‌کنیم. بازی جدی و با تمرکز بالا انجام می‌دهیم. حریف بازیکنان خوبی دارد که خیلی خطرناک هستند.

اگر تمرکز نداشته باشیم دچار مشکل می‌شویم. با همه وجود بازی می‌کنیم تا انشاا... 3 امتیاز بازی را بگیریم. بازیکنان ما آماده هستند و از حساسیت بازی خبر دارند. امیدوارم شاهد یک بازی فنی و خوب از طرف بازیکنان پرسپولیس باشیم. شارجه از تیم‌های خوب این دوره است و ما هم در گروهی هستیم که همه تیم‌ها شانس صعود دارند. ما بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم. 3 بازی انجام دادیم که 2 پیروزی داشتیم و در یک بازی هم به خاطر اشتباهات پی‌درپی داور، بازی را باختیم اما می‌دانیم مقابل یک تیم خوب بازی داریم و مقابل این تیم در دور رفت، در حضور هواداران خودشان توانستیم یک امتیاز بگیریم.

چیزی که از قوانین ای‌اف‌سی می‌دانیم این است که بازی‌های رودررو و گل‌های زده در خانه حریف تاثیر زیادی دارد و ملاک صعود است. حالا چه اتفاقی رخ داده که این قانون تغییر کرده، من دلیلش را نمی‌‌دانم. تیم‌های ایرانی در بازی‌های رفت میهمان بودند و در ٨ بازی تیم‌های ایرانی گل زدند و امتیاز گرفتند. ما برابر شارجه مقابل هوادارانش 2 گل زدیم که کار سختی بود اما الان می‌گویند گل‌های زده اهمیت ندارد و تفاضل گل مهم است.

از فدراسیون خودمان و باشگاه خودمان باید سوال کنیم چرا از حق تیم‌های ایرانی دفاع نشده و زحمت مربیان ایرانی به راحتی به هدر می‌رود.» یحیی درباره مشکلات داوری در بازی برابر الدحیل قطر هم گفت: «من یک مربی هستم و تمرکزم روی بازی است. درباره اتفاقات بازی باشگاه باید واکنش نشان بدهد اما متاسفانه باشگاه ما در این مسئله منفعل بود و عکس‌العمل نشان نداد.

فکر نمی‌‌کنم اگر من کاری می‌کردم، تاثیری داشت. این وظیفه باشگاه است که از حق تیم و هواداران دفاع کند چون وقتی عکس‌العملی از سوی باشگاه و فدراسیون نیست، صحبت‌های من هم تاثیر نخواهد داشت. شک نکنید تیم ما هجومی به میدان می‌رود و برای گرفتن 3 امتیاز تلاش می‌کنیم چون نتیجه بازی برای هواداران ما مهم است. می‌دانیم آن‌ها به دنبال اخبار خوب هستند و می‌خواهیم 3 امتیاز را به آن‌ها هدیه دهیم. باید موقعیت گل ایجاد ‌کنیم و از طرفی هم باید روی گل نخوردن تمرکز کنیم.»

نظر شما