شناسهٔ خبر: 42888011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نعمتی: در دربی گل بزنم سوپرایز ویژه‌ای خواهم داشت

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۱۰۰ درصد تلاش خواهم کرد که در دربی برای پرسپولیس گل بزنم و اگر این اتفاق بیفتد یک سوپرایز خاص برای هواداران خواهم داشت.

صاحب‌خبر -

نعمتی: در دربی گل بزنم سوپرایز ویژه‌ای خواهم داشت

به گزارش خبر ورزشی، سیامک نعمتی در خصوص روند خوبش در تیم پرسپولیس و همچنین گلزنیهایش در بازیهای اخیر صحبتهایی کرد که در زیر میخوانید:

* مقابل استقلال خوزستان یک بار دیگر تأثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس بودی و نقش مهمی در امتیازگیری تیمت ایفا کردی.

خداراشکر میکنم من زحمت بازیکنان را به ثمر رساندم، این را هم باید بگویم که تعداد دقایقی که بازی میکنم برایم اهمیت ندارد بلکه برایم مهم این است که بتوانم در پرسپولیس تأثیرگذار بوده و به تیمم کمک کنم. واقعاً این مسئله را بدون تعارف میگویم، برایم خیلی مهم است که تاثیرگذار باشم و این مسئله ارتباطی با تعداد دقایق بازی کردنم ندارد. برای بهتر بودن تلاش میکنم و امیدوارم هواداران و مربیانم از من راضی باشند.

* در سیستم جدیدی که دیروز بازی کردید، شرایط برای تو چگونه بود؟

من دیروز به عنوان بال چپ بازی میکردم و به همراه رسن و احمدزاده پشت سر علی علیپور در ترکیب قرار گرفتیم. خداراشکر میکنم که گل زدم و ۳ امتیاز را گرفتیم، این از هر چیزی مهمتر است. دیروز فرصتی نصیبم شد تا گل بزنم و انشاالله اگر باز هم بعد از این فرصتی به دست بیاورم برای پرسپولیس گل میزنم چرا که هیچ چیزی بهتر از اینکه هواداران پرسپولیس را خوشحال کنید ندارید.

* این هفته دربی را در پیش دارید که به هر حال بازی مهم سال است. نظرت در خصوص این بازی چیست؟

به هر حال دربی شرایط خاص خودش را دارد و با سایر بازیها قابل مقایسه نیست. اینکه تیمها چه ردهای هم در جدول دارند ارتباطی با نتیجه دربی ندارد چرا که وضعیت دو تیم در هفته منتهی به دربی تعیین کننده خواهد بود. مطمئناً ریکاوری و تمرینات خوبی را برای این بازی انجام خواهیم داد و با آمادگی کامل به مصاف استقلال خواهیم رفت، انشاالله که مثل نیمفصل اول ما برنده دربی باشیم.

* چقدر فکر میکنی که در دربی قهرمانی پرسپولیس مسجل شود؟

ما همین حالا هم روی کاغذ قهرمانیم و بعد از دربی قهرمانی ما ۱۰۰ درصد خواهد شد. الان همه تیمها برای دومی میجنگند.

* به روند گلزنیهایت ادامه میدهی؟

۱۰۰ درصد تلاش میکنم تا گلزنیهایم را ادامه دهم. تلاش خواهم کرد که حتی در دربی هم گل بزنم، چه کسی از گل زدن در دربی بدش میآید؟ من هم از این قائده مستثنی نیستم و دوست دارم در دربی هوادارانمان را شاد کنم.

* اگر در این بازی گل بزنی شادی گلت چگونه خواهد بود؟

این را الان نمیگویم اما از قول من بنویسید که برای هواداران پرسپولیس یک سورپرایز ویژه دارم.

* این روزها نام تو نماد صبر و تلاش است چرا که خیلیها معتقدند که آنقدر تلاش کردی تا به ترکیب ثابت پرسپولیس اضافه شدی.

من اول فصل با هدف بازی کردن به پرسپولیس آمدم اما به هر حال شرایط به گونهای بود که فرصت بازی به من کم میرسید. خودم هم دوست نداشتم که در این شرایط از پرسپولیس بروم و آمده بودم که خودم را نشان دهم. خوشبختانه با صبر و تلاش در نهایت فرصت بازی به من رسید و سعی کردم که از فرصتی که به دست آمده به بهترین نحو استفاده کنم. مطمئناً بعد از این هم چه به صورت ثابت به میدان بروم و چه اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوم سعی میکنم بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم تا همه را راضی نگه دارم.

نظر شما