شناسهٔ خبر: 42804541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پرسپولیس حریف الدحیل و ای‌اف‌سی نشد!

هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز با دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه اجوکیشین دوحه پیگیری شد که این بازی درنهایت با نتیجه یک-صفر به سود تیم قطری به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

روزنامه خراسان: هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز با دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه اجوکیشین دوحه پیگیری شد که این بازی درنهایت با نتیجه یک-صفر به سود تیم قطری به اتمام رسید. با این نتیجه پرسپولیس صدر جدول را از دست داد و الدحیل با 9 امتیاز بالاتر از نماینده کشورمان قرار گرفت.

یحیی گل‌محمدی در بازی دیشب تیمش را با حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر به میدان فرستاد. در سوی مقابل هم البکری، بن‌عطیه، احمد یاسر، عبدا... احرق، سلطان البریک، کریم بوضیف، لوئیز مارتین، دودو، رامین رضاییان، ادمیلسون جونیور و المعز علی بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی الدحیل کار را آغاز کردند.

سرخ‌پوشان در نیمه اول این دیدار هرچند در اکثر دقایق بازی پایاپای و نزدیکی را با الدحیل به نمایش گذاشتند اما در چند مقطع صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در نیمه دوم مهمترین اتفاق در دقیقه 60 رخ داد و پنالتی اعلام‌شده به سود الدحیل را المعز علی به سمت چپ زد تا گل اول این تیم به ثمر برسد. از نکات عجیب این بازی قرار گرفتن مهدی بن‌عطیه در ترکیب الدحیل بود.

پس از این‌که باشگاه الدحیل قطر یک‌شنبه به اخراج مهدی بن‌عطیه در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات اعتراض کرد، ای‌اف‌سی در فاصله فقط 3 ساعت به آغاز بازی محرومیت بن‌عطیه را لغو کرد تا به نوعی تمام آنالزی‌های یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس را خنثی کند! به دنبال این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کردند و دلیل این بخشش را جویا شدند که البته بعید است این اعتراض به جایی برسد. البته طبق قوانین فیفا بخشش کارت یک بازیکن بعد از اعتراض یک تیم و بررسی مجدد صحنه، کاملا قانونی است اما بدون تردید لغو محرومیت یک بازیکن در فاصله 3 ساعت مانده به آغاز بازی اتفاقی است که فقط و فقط در کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌افتد و مسلما این بخشش ناگهانی لطف و خوش‌خدمتی کنفدراسیون فوتبال آسیا به قطر به عنوان میزبان رقابت‌ها بود.

نظر شما