شناسهٔ خبر: 42773844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

برانکو: منشا هم باید برای ما گل بزند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که تیمش یک بازی سخت و دشوار را مقابل مشکی‌پوشان پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

برانکو: منشا هم باید برای ما گل بزند

به گزارش خبر ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مشکیپوشان خراسان اظهار داشت: دیروز هم گفتم توجه خاصی به بازی مقابل مشکیپوشان داریم، یک بازی سخت و محکم که نتیجه آن نامعلوم خواهد بود. این برد را به تمام بازیکنانم و هواداران تیمم تبریک میگویم.
وی در ادامه افزود: ما تا آخرین لحظه برای برد جنگیدیم و خوشحالم در لحظه آخر به گل رسیدیم تا جمع زیادی از هواداران را که در ورزشگاه بودند، خوشحال کنیم. نه تنها آنها، بلکه همه هواداران پرسپولیس خوشحال شدند.
سرمربی تیم پرسپولیس در باره اینکه به نظر میرسد تیمش خیلی به علیپور متکی است، عنوان کرد: در فوتبال این مسائل وجود دارد. ما نسبت به بقیه تیمها شاید ضعیف شده باشیم. این ضعیف شدنمان به این خاطر است که توسط فیفا جریمه شده و نمیتوانیم بازیکن جدید بگیریم. همزمان با این مسئله مهدی طارمی را که بهترین گلزنمان است و آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان سال قبل بود، از جمع ما جدا شد. علیپور از حداقل فرصتها استفاده کرده و توانسته 12 گل برای ما به ثمر برساند. البته ما از منشا هم انتظار داریم به مانند حضورش در پیکان گل بزند.
برانکو تصریح کرد: برای من مهم این است که ما فلسفه و دیدگاهمان را هیچ وقت تغییر ندادهایم و مقابل هر تیمی که باشد، برای برد به زمین میرویم. در این بین طبیعتاً موقعیت هم به دست میآوریم و از این موقعیتهاست که به گل میرسیم. توجه داشته باشید ما این فصل فقط دو باخت داشتهایم. یکی مقابل پیکان و دیگری مقابل الهلال که در آن بازی حسوحال خوبی نداشتیم. به بازیکنانم تبریک میگویم که به هر نحوی کار و تلاش میکنند و امیدوارم به هدفمان برسیم.
وی در واکنش به این سؤال که آیا با توجه به محرومیتشان در جذب بازیکن از بازیکن جوان تیمش استفاده کند، گفت: من بعد از جریمه شدن از سوی فیفا گفتم از داشتههایمان راضیام و به اندازه کافی بازیکن خوب داریم. در کنار این نفرات یک گروه بازیکن جوان هم داریم. توجه کنید که ما پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم. راحت نیست که یک بازیکن در پرسپولیس راحت فرصت به دست بیاورد و بازی کند. این وظیفه بایکنان است که بیشتر تلاش و کار کنند تا به چیزی که میخواهند، برسند.
برانکو در واکنش به صحبتهای اخیر شفر مبنی بر اینکه او رئیس کمیته انضباطی است و بازیکن محروم میکند، یادآور شد: بله من رئیس این کمیته هستم! علیپور را جریمه کردم، چون دیر به محل تمرین آمده بود. هفته قبل هم منشا و احمدزاده را جریمه کردم، چون رفتار خوبی نداشتند. بله من جریمه میکنم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه منظ.ر شفر این بوده که او رئیس کمیته انضباطی فدراسیون است و بازیکنان همه تیمها را جریمه میکند، عنوان کرد: نمیدانم منظورتان چیست. شاید من دوباره بخواهم جریمه کنم. شاید پندار خمارلو را هم جریمه کردم! مگر من چپارف را محروم کردم؟! او را کمیته انضباطی فدراسیون محروم کرد. تعجب میکنم که چطور جرأت کردند که چپارف را محروم کنند. او را طبق قرارداد جریمه کردند یا همین طوری؟!

نظر شما