شناسهٔ خبر: 42693899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس – التعاون/ پرسپولیس بدون محروم و مصدوم به دیدار الدحیل می‌رود نقل و انتقالات| دایره بدهی‌ها افزایش پیدا می کند؟/ علت بستن قرارداد جدید با بازیکنان قدیمی! پرسپولیس| پیام تبریک دکتر رسول پناه به گل محمدی و شاگردانش امیری: از نقاط ضعف تیم التعاون بهترین استفاده را کردیم

صاحب‌خبر -

شفقنا  –  تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیشب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی و در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم التعاون عربستان  رفت. پرسپولیسی ها در دیدار گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسیدند و در این بازی نیز برنده میدان شدند.

تنها گل این بازی را بشار رسن به  ثمر رساند. شادی گل پرسپولیسی‌ها بعد از گل رسن را ببینید.

به گزارش شفقنا ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد التعاون عربستان بگذرد. پرسپولیس بدون محروم و مصدوم به دیدار الدحیل می‌رود. تنها گل شاگردان یحیی گل محمدی را بشار رسن به ثمر رساند.

*سعید مظفری زاده پیشکسوت داوری پس از دیدار پرسپولیس – التعاون گفت که عملکرد مهند قاسم داور وسط این بازی و کمک هایش در این دیدار خوب بود. او می‌گوید که این داور عراقی به صحنه ها نزدیک و دونده بود و بدون این که تحت تاثیر قرار بگیرد، قضاوت عادلانه ای را از خود به جای گذاشت.

*مرتضی فنونی زاده درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به بازی قبلی در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت و می توانست دو سه گل دیگر به ثمر برساند. با این وجود برد را به هواداران تبریک می گویم. وی افزود: خوشبختانه این بازی را بردیم اما نمی دانم فکر گل محمدی برای استفاده نکردن از احمد نوراللهی در ترکیب اصلی چه بوده است. شاید احساس می کرد اگر نوراللهی مقابل التعاون کارت زرد بگیرد و بازی با الدحیل که سخت تر است از دست بدهد. به همین دلیل تصمیم گرفت تیمش را با احتیاط به زمین بفرستد.

*تحلیل خط به خط فرشاد پیوس از ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل التعاون همزمان با ورود بازیکنان دو تیم به زمین را در اینجا ببینید. ویدئو

با وجود این که ۲ پرسپولیسی در بازی رفت برابر التعاون عربستان  با کارت زرد داور عمانی این دیدار روبرو شدند، اما دو بازیکن تک اخطاره تیم یحیی یعنی احمد نوراللهی و سیامک نعمتی در بازی برگشت برابر این تیم  از داور عراقی این دیدار کارت دریافت نکردند تا پرسپولیس بدون محروم به مصاف الدحیل (یاران رامین رضاییان) برود.

از سوی دیگر شکست الدحیل مقابل الشارجه هدیه طلایی برای پرسپولیس بود. مهدی بن عطیه، ستاره الدحیل مقابل پرسپولیس محروم است. در دقیقه ۶۰ این مسابقه مهدی بن عطیه مدافع اصلی قطری‌ها به دلیل خطا از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار با پرسپولیس را از دست دهد. این بازیکن که ستاره الدحیل محسوب می‌شود در بازی رفت عملکرد خوبی از خود ارائه کرد و ستاره این تیم بود.

رامین رضاییان بازیکن ایرانی الدحیل از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و دقیقه ۷ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

آمار بازی پرسپولیس – التعاون به شکل زیر است:

درصد مالکیت توپ

پرسپولیس ۵۵.۲ – التعاون عربستان ۴۴.۸

کرنر

پرسپولیس ۵ – التعاون عربستان ۱

پاس‌

پرسپولیس ۴۷۸ – التعاون عربستان ۳۹۰

شوت‌

پرسپولیس ۸ – التعاون عربستان ۳

شوت در چارچوب

پرسپولیس ۲ – التعاون عربستان ۱

تکل‌

پرسپولیس ۱۵ – التعاون عربستان ۹

 

دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

جدول گروه‌های سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته چهارم به این شرح است:

پرسپولیس با تکرار نتیجه دیدار رفت مقابل التعاون، موفق به کسب شش امتیاز از دو دیدار مقابل نماینده عربستان شد و با توجه به شکست الدحیل مقابل شارجه و شش امتیازی ماندن نماینده‌های عربستان و قطر، نماینده کشورمان صدرنشین گروه C شد. شارجه امارات نیز پس از التعاون و الدحیل شش امتیازی، با چهار امتیاز قعرنشین ماند.

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

نقل و انتقالات| دایره بدهی‌ها افزایش پیدا می کند؟/ علت بستن قرارداد جدید با بازیکنان قدیمی!

پرسپولیس| پیام تبریک دکتر رسول پناه به گل محمدی و شاگردانش

امیری: از نقاط ضعف تیم التعاون بهترین استفاده را کردیم

نظر شما