شناسهٔ خبر: 42147262 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: دوشنبه به تهران می‌روم

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سفر خود به تهران در اواسط هفته جاری برای دیدار و گفت و گو با مقامات ایرانی خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) بعد از ظهر امروز (شنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر همراه با تصویر پرچم ایران، اعلام کرد که پس فردا (دوشنبه) راهی تهران می شود.

گروسی در پیام توییتری خود در این باره نوشت: من روز دوشنبه برای دیدار با مقامات ایرانی به تهران سفر می کنم تا به مسائل برجسته مربوط به پادمان بپردازم؛ امیدوارم یک کانال پربار و مشارکتی برای گفت و گوی مستقیم ایجاد کنیم؛ این اقدام ضروری است.

این در حالی است که پیش از آن نیز «کاظم غریب آبادی»، نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در شهر وین، پایتخت اتریش، در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر از سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خبر داده بود.

در پیام توییتری غریب آبادی آمده است: در راستای تعاملات و همکاری های جاری ایران و آژانس و بنا بر دعوت ایران، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس هفته جاری به تهران سفر می کند. ایران یکی از شرکای اصلی آژانس است، امیدواریم این سفر به تقویت همکاری های متقابل بینجامد.

نظر شما