شناسهٔ خبر: 41566133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:

ثبت‌نام پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۵ مرداد آغاز می‌شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌ها فقط بر اساس سوابق تحصیلی است، از ۵ مردادماه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل‌های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ۹۹ ندارند؛ گفت: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از امروز چهارشنبه ۱ مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روز‌های فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی در پايان خاطرنشان كرد: داوطلبان درنظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه‌های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های ۸ بهمن ماه  و ۱۸ فروردین ماه در درگاه این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

نظر شما