شناسهٔ خبر: 41248881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

از سوی معاونت آموزشی دانشگاه؛

اطلاعیه ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد / آغاز ترم از ۱۱ مرداد

دانشگاه صنعتی اصفهان اطلاعیه ترم تابستانی سال ۱۳۹۹ در این دانشگاه را منتشر و اعلام کرد که این ترم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی اصفهان اطلاعیه ترم تابستانی سال ۱۳۹۹ در این دانشگاه را منتشر و اعلام کرد که این ترم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

براساس این اطلاعیه دانشجویان متقاضی شرکت در این ترم تا از ۲۱ تیر تا ۴ مرداد برای ثبت نام فرصت دارند و نتیجه بررسی تقاضا‌های دریافت شده و اعلام کلاس‌های قابل برگزاری در یک شنبه، ۵ مرداد اعلام می‌شود.

دانشجویان می‌بایست شهریه این ترم را از طریق فرم پرداخت‌های الکترونیکی در سیستم گلستان در ۶ مرداد پرداخت کنند و برای شروع ترم در ۱۱ مرداد آماده باشند.

پایان این ترم در پنجم شهریور اعلام شده و امتحانات آن نیز از ۱۱ شهریور آغاز می‌شود.

دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲، مقاومت مصالح ۱، احتمال مهندسی، ادبیات فارسی، معادلات دیفرانسیل، احتمال و آمار مهندسی، فیزیک ۱ و ۲، مبانی مهندسی برق، ریاضی مهندسی، مبانی برنامه سازی کامپیوتر، محاسبات عددی، اسلام و محیط زیست، شیمی عمومی مهندسی، شیمی آلی کشاورزی، استاتیک و زبان فنی مهندسی در ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه شده است.
 

نظر شما