شناسهٔ خبر: 41212316 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: سنا | لینک خبر

گرجی آرا در گفت و گو با سنا:

بازار سرمایه در مسیر انتظارات تورمی است

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری بهگزین، حرکت بازار سرمایه را در مسیر انتظارات تورمی دانست و گفت: دولت همچنان با همکاری بانک مرکزی بازار سرمایه را جذاب نگه می دارد. 

صاحب‌خبر -

محمد گرجی آرا در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با بیان اینکه این روزها شاید مبانی تحلیلی در بعضی سهم ها رعایت نشود، افزود: اینکه انتظارات تورمی، بازار را تا کجا برساند، بیشتر برمی گردد به اینکه شرایط سیاستگذار به لحاظ تعیین نرخ بهره و توان تزریق ارز و واکنش دهی در بازار ارز به چه صورت باشد.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: با بررسی جمیع شرایط، به نظر می رسد که این بازار همچنان در سال ۹۹ صعودی باشد و تنها شتاب آن تغییر خواهد کرد.

'گرجی آرا ادامه داد: بازار هم اکنون با دلار ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان معاملات را انجام می دهد و تا زمانی که نرخ بهره به صورت واقعی منفی است و کشور در تنگنای ارزی قرار دارد، می شود گفت بازار سرمایه رشد آتی  نرخ ارز را پیش بینی و پیش خور می کند.

وی با بیان اینکه  DPS شرکت ها را با این نرخ دلار قیمت گذاری می کنند ، توضیح داد: هرچقدر قیمت دلار در بازار آزاد بالاتر باشد، شرایط قیمتی هم رشد بیشتری خواهد داشت .

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری بهگزین اظهار داشت: تا امروز بازارسرمایه با سیاست های دولت و بانک مرکزی، رشد خوبی داشته است.

نظر شما