شناسهٔ خبر: 41158076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

فرماندار گرگان تاکید کرد:

ثبت انبار در سامانه جامع شرط تمدید پروانه اصناف گرگان

گرگان- فرماندار شهرستان گرگان گفت: ملاک ادامه فعالیت و تمدید پروانه اصناف از سوی اتاق اصناف، بررسی روند ثبت کالا در سامانه جامع انبار باید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، محمد حمیدی اظهار کرد: هرگونه گردش کالا بین تولید کننده ومصرف کننده در شهرستان گرگان باید در سامانه انبارها ثبت شده و همه صنوف غیردولتی و دستگاههای دولتی اعم از عمده فروشی و خرده فروشی مواد غذایی و لوازم خانگی، ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود: اداره صمت باید انبارهای زیرمجموعه خود در شهرستان گرگان را شناسایی کند، چرا که در سال جهش تولید بحث قاچاق کالا و ارز از موارد مهمی است که به تولید داخلی کمک زیادی می کند.

حمیدی با اشاره به تشکیل تیم مشترک جهت بازدید از واحدهای صنفی ادامه داد: اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی به صورت مشترک بازدیدهایی از واحدهای صنفی زیرمجموعه داشته باشند و هرگونه حمایت و ارائه تسهیلات با تایید و نظارت بر فعالیت آنان در سامانه جامع انبارها صورت گیرد.

وی بیان کرد: در سه ماهه سال جاری ۹۴ فقره پرونده در حکم قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد ۶۳ پرونده رسیدگی و بالغ برهشت میلیارد ریال به دریافت جریمه منتج شد.

فرماندار گرگان گفت: باید آموزش هایی را طبق دستورالعمل های نظارتی که بیشترین اثربخشی را در حوزه قاچاق کالا و ارز داشته باشد را انجام دهیم.

نظر شما